Gå til innhold

Trengs kjølepasta på AMD3500 OEM med AC kjøler?

-Mav-

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe en komplett maskin fra netshop med amd 3500 uten original vifte, tenker på Arctic Cooling freezer 64 vifte til den. Trenger jeg da å kjøpe kjøpepasta, eller dette noe som følger med cpu eller kjøler? I så fall fikser netshop det og jeg trenger aldri å gjøre det igjen?

Også kjekt om noen av dere kan komme med andre anbefalinger enn den vifta jeg har valgt i samme prisklasse. Jeg skal ikke overklokke, og støynivå er viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det følger ikke med noenting annet enn beskyttende emballasje til CPU hvis du kjøper den som OEM/Tray/bulk. Men med en hver kjøler, både original og uoriginal, følger det med kjølepasta, også med AC Freezer 64.

Denne kjølepastaen er masse mer enn nok for deg dersom du ikke skal overklokke, eller følge med på temperaturnivået hele tiden.

Av AC Freezer har jeg kun erfaring med LGA775-kjøleren, som jeg monterte på en Intel Pentium 540J. Støysvak og stoor kjøler, som klarer jobben mer enn godt nok.

Selv bruker jeg en Bitspower Silent Storm til min 3200+ Winchester. Denne er av samme utførelse som Zalman 7700 og NorthQ Giant Ufo. Denne er jeg godt fornøyd med, og alt av harddisker, og andre støysvake vifter i mitt kabinett overdøver denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...