Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HJELP! BIOS FLASH FAILED!


Anbefalte innlegg

Halloen!

 

Jeg tenkte jeg skulle flashe min Bios : Hk: Ga-8SGXL (gigabyte)

så jeg satte i gang! lastet ned filene jeg trengte og kjørte som jeg skulle!

så kom det opp en beskjed at flashingen av biosen var fullført så da ble jeg glad!

når jeg starta pc'en opp igjen kom det: Award Bootblock ( den kommer opp med en gang jeg starter maskinen)

 

DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

 

så tenkte jeg : hva f*** slaks dritt er detta? tokk inn Win Xp cd'en og ingenting skjedde.. restarta flere ganger og fikk alltid 2 skurrelyder.

 

plz hjelp meg!

Endret av MadtazRex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på: http://www.fujitsu-siemens.com/support/downloads.html

og inn i det feltet der skriver du: 3814230086

 

så får du opp masse om pc'en min... lasta ned den floppy image disk til bios, lot den instalere seg på disketten og reboota pc'en.. da kom det opp BIOS upgrading med fancye farger osv.. men fikk error: Error 30: flash part isn't avaible :s

 

EDIT: Det er en Fujitsu Siemens kjøpe pc Scaleo M, som dere ser på siden

Endret av MadtazRex
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...