Gå til innhold

Guide til minimal installasjon av XP

hemo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstod eg det rett om denne løysinga lagar ein installasjon (.iso) som igjen kan installera ein liten Windows XP (f.eks. i ein virtuell maskin)?

..altså at eg må ha Windows XP installert på ein harddisk med god plass for å laga denne .iso-fila?

..for det finnes ingen guide til korleis eg kan fjerna ting frå ein WinXP-installasjon som alt er på plass?

Lenke til kommentar

Takker og bukker!

Det var jo ikkje mindre enn eit heilt forum om temaet... tror neppe eg får spadd igjennom det i kveld (eller på denna sida av nyåret).

Reformatera?

Intet problem med virtuell maskin :-)

Backup av den virtuelle maskina, og vips er vi tilbake til utgangspunktet (y)

Det er foresten derfor eg vil ha ein WinXP som tar mindre plass; raskare å ta backup/gjennoppretting!

Lenke til kommentar
Her snakker man om XP-er på under 400MB.
Han som driver siden har 192MB. Sliter med å få min under 900 jeg :blush: En kompis ligger på 4-500MB med 2k. Jeg klarte 410 sånn en gang når PC'n var ny-formatert, men det virker som Xp bare fyller opp med "ingenting." Utrolig mye kræpp som ligger i XP. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Kanskje nokon ville laga eit program som renska vekk støtte for alle ting som du ikkje har i maskina di?

F.eks.; om du ikkje har nettverkskort, så kan ein haug med nettverksrelaterte ting takast vekk. Manglar du skrivar, så kan sikkert masse som har med dette å gjer plukkast vekk.

Eit slags "Skrell din WinXP-installasjon til beinet, og reinstaller om du skal leggja til ein funksjon eller komponent"

Lenke til kommentar
Kanskje nokon ville laga eit program som renska vekk støtte for alle ting som du ikkje har i maskina di?

F.eks.; om du ikkje har nettverkskort, så kan ein haug med nettverksrelaterte ting takast vekk. Manglar du skrivar, så kan sikkert masse som har med dette å gjer plukkast vekk.

Eit slags "Skrell din WinXP-installasjon til beinet, og reinstaller om du skal leggja til ein funksjon eller komponent"

5046622[/snapback]

:hmm: nLite.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her snakker man om XP-er på under 400MB.
Han som driver siden har 192MB. Sliter med å få min under 900 jeg :blush: En kompis ligger på 4-500MB med 2k. Jeg klarte 410 sånn en gang når PC'n var ny-formatert, men det virker som Xp bare fyller opp med "ingenting." Utrolig mye kræpp som ligger i XP.

5045513[/snapback]

i know.. ikke så lenge siden jeg formaterte (2mnd ca) og windows tar 1,19 gig.. enda jeg neste bare har brukt den til msn, irc og opera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...