MadRos Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg ville gjerne vite hvodan man lager animasjoner ved å klippe ut et bestemt sted i en film og la dette gå rundt og rundt, så dette blir en animasjon, Vet dere hvordan man kan gjøre dette? Send inn forslag! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ehh.. Kva er det eigentleg du vil? Ta nokre få sekund (eller kanskje berre nokre få frames) av eit klipp, og spele dette opp att og opp att? Du kan sikkert gjere det i eit kva som helst videoredigeringsprogram, t.d. Windows Movie Maker: Importer klippet; klipp det til, fjern det du ikkje vil ha med; copy-paste. Kopier det klippet du har laga, og lim det inn på nytt etter det fyrste i tidslinja. Og so berre fortsetje å lime inn kopiar av det fyrste klippet, vidare utover i tidslinja. Eller er det noko anna? (Skjønner eigentleg ikkje korleis ein kan kalle dette ein animasjon då...) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Han vil vel ha den i .GIF format antar jeg. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 har dere ikke sett de animasjonene på internett som beveger spilles omgjenn og omgjenn. lurer på hvordan de lager dem, så enkelt er det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg har med fordel brukt programmet 123 Avi to Gif Converter for å lage små utsnitt fra filmer om til animerte .gif bilder. Her er et eksempel på en animasjon jeg laget utifra en film: Eksempel Håper dette kan være til hjelp. Edit: Programmer som Adobe ImageReady kan brukes til å redigere på .gif animasjonen, hvis man skulle ha behov for det. Endret 22. oktober 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå