LtdEdFred Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har nå satt sammen en musikk CD som jeg skal ha med på hytta i morra. Jeg har prøvd å brenne den seks ganger uten hell. Hver eneste gang har jeg fått (i Nero) Burn Process Started at 12X. (Har prøvd 20 to ganger og 16 to ganger) 22:22:46 #42 MMC -1064 File Writer.cpp, Line 330 Invalid block address 22:22:46 #43 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 222 all writers idle, stopping conversion 22:22:46 #44 CDR -201 File WriterStatus.cpp, Line 186 Invalid writestate 22:22:46 #45 TRANSFER -18 File WriterStatus.cpp, Line 186 Could not perform EndTrack 22:23:10 #46 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1550 Burn process failed at 12x (1 800 KB/s) 22:23:10 #47 Text 0 File Scsicmd.cpp, Line 386 SCSI not using temporary buffers 20 out of 20 temporary buffers allocated (Fra Nero's Log) Samme feilen kom hver gang. Hva er galt? Jeg brenner i "Disc-At-Once", Haker av for "Finalize Disc", Har tatt vekk haken ved "Remove Silence at end of.....", Har tatt vekk haken på "Verify Data on Disc" (har prøvd med denne på og av). Tar ikke simultaion og ikke Determine Maximum Speed. Jeg har heller ikke "oppgradert" den til 48X Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Ikke le, men det ser ut som du ikke bruker wizarden, prøv denne? husk å velge audio CD. Sorry for at jeg ikke kan noe særlig om dette =( Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Prøv og kjør en simulering. Får du samme feil da også? Har du sjekket om det finnes nyere firmwares til brenneren? Hva fikser disse i såfall? Har du prøvd å "pakke ut" MP3ene (konvertere til WAV), og brenne derfra? Det var bortimot det eneste jeg kunne bidra med... -KJ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Siste firmware Siste versjon av ahead nero prøv og se om det hjelper. Hvilken plater er det du bruker? _________________ "My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face.I have to find you.. [ endret av B|Real den 2002-08-24 00:44 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Har prøvd både Memorex og Verbatim. Begge godkjente for opptil 24X Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det her må være ny verdensrekord Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 prøv et annet brenne program. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg hadde et lignede problem en gang når jeg skulle ha ut en musikk cd. Jeg ødelagte 3 cder "bare" jeg da i nero. En annen gang, også i nero skjedde dette. Jeg skulle bare ta en simulate writing på en cd i nero, uten at den skulle brenne. Så sier den at jeg må ta i en cd, ok jeg putta i en. Så lot jeg den gjøre det og den skulle. Den sa at det var ok. Greit av tar jeg og starter brenninga, men da kommer en melding opp, du må ta i en annen cd, for denne er det allerede brent noe på. Hva f... tenkte jeg. Hva er dette. Men jeg måtte gi opp, den gav seg ikke. Enda en tapt cd i nero. Siden den gang har nero aldri fått gjøre noen brenne operasjoner på denne pcen. Og jeg har heller ikke ødelagt noen flere cder... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Baltazar, har du gjort som B|real sa, oppgradert firmware? Gjorde det selv i dag og synes å se en merkbar forbedring i måleprogrammet som fulgte med Nero 5.5 - har ikke brent noe feil siden ihvertfall. Okay, kjempemye erfaring med nye firmwaren liksom, hele 4-5 timer Men uansett.. den er veldig enkel å installere, hent den hos Lite-on og bare dobbelklikk installasjonsfilen og følg med på hva som skjer, så får du beskjed om å restarte og alt skal være i orden. Kan være at firmware oppgraderingen løser problemet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 prøv å brenn i track-at-once Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Brenneren hadde jeg bare lånt av en kamerat til resten av hans PC kom. Har levert den fra meg nå, men har han samme prob så skal jeg henvise til denne tråden. Takk for hjelpa gutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå