Gå til innhold

Lite On LTR-40125S har Tatt Livet Av Seks CD'er i løpet av 1

Anbefalte innlegg

Jeg har nå satt sammen en musikk CD som jeg skal ha med på hytta i morra. Jeg har prøvd å brenne den seks ganger uten hell. Hver eneste gang har jeg fått (i Nero)

Burn Process Started at 12X. (Har prøvd 20 to ganger og 16 to ganger)

22:22:46 #42 MMC -1064 File Writer.cpp, Line 330

Invalid block address

22:22:46 #43 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 222

all writers idle, stopping conversion

22:22:46 #44 CDR -201 File WriterStatus.cpp, Line 186

Invalid writestate

22:22:46 #45 TRANSFER -18 File WriterStatus.cpp, Line 186

Could not perform EndTrack

22:23:10 #46 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1550

Burn process failed at 12x (1 800 KB/s)

22:23:10 #47 Text 0 File Scsicmd.cpp, Line 386

SCSI not using temporary buffers

20 out of 20 temporary buffers allocated

(Fra Nero's Log) Samme feilen kom hver gang. Hva er galt? Jeg brenner i "Disc-At-Once", Haker av for "Finalize Disc", Har tatt vekk haken ved "Remove Silence at end of.....", Har tatt vekk haken på "Verify Data on Disc" (har prøvd med denne på og av). Tar ikke simultaion og ikke Determine Maximum Speed.

Jeg har heller ikke "oppgradert" den til 48X

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og kjør en simulering. Får du samme feil da også? Har du sjekket om det finnes nyere firmwares til brenneren? Hva fikser disse i såfall? Har du prøvd å "pakke ut" MP3ene (konvertere til WAV), og brenne derfra?

Det var bortimot det eneste jeg kunne bidra med...

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignede problem en gang når jeg skulle ha ut en musikk cd. Jeg ødelagte 3 cder "bare" jeg da i nero.

En annen gang, også i nero skjedde dette.

Jeg skulle bare ta en simulate writing på en cd i nero, uten at den skulle brenne. Så sier den at jeg må ta i en cd, ok jeg putta i en. Så lot jeg den gjøre det og den skulle. Den sa at det var ok. Greit av tar jeg og starter brenninga, men da kommer en melding opp, du må ta i en annen cd, for denne er det allerede brent noe på. Hva f... tenkte jeg. Hva er dette. Men jeg måtte gi opp, den gav seg ikke. Enda en tapt cd i nero.

Siden den gang har nero aldri fått gjøre noen brenne operasjoner på denne pcen. Og jeg har heller ikke ødelagt noen flere cder...

Lenke til kommentar

Baltazar, har du gjort som B|real sa, oppgradert firmware? Gjorde det selv i dag og synes å se en merkbar forbedring i måleprogrammet som fulgte med Nero 5.5 - har ikke brent noe feil siden ihvertfall. Okay, kjempemye erfaring med nye firmwaren liksom, hele 4-5 timer :grin: Men uansett.. den er veldig enkel å installere, hent den hos Lite-on og bare dobbelklikk installasjonsfilen og følg med på hva som skjer, så får du beskjed om å restarte og alt skal være i orden.

Kan være at firmware oppgraderingen løser problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...