Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bruker zalman på 7800gt kortet mitt, men det er 8 minne brikker, alle er som sagt opppå kortet, men der er en brikke til som jeg ikke vet hva er. når jeg tok av original vifta så var det puter på minne-brikkene men ikke den. så det jeg har gjort er å putte minne kjølere på rammen og ikke noe på den siden det følger bare med 8 kjølere. Er det noen som vet om den skal ha kjøling?

takk på forhånd Hilsen Soppen :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bruker zalman på 7800gt kortet mitt, men det er 8 minne brikker, alle er som sagt opppå kortet, men der er en brikke til som jeg ikke vet hva er. når jeg tok av original vifta så var det puter på minne-brikkene men ikke den. så det jeg har gjort er å putte minne kjølere på rammen og ikke noe på den siden det følger bare med 8 kjølere. Er det noen som vet om den skal ha kjøling?

takk på forhånd Hilsen Soppen :hmm:

5045004[/snapback]

Jeg har selv fjernet den orginale vifta på mitt 7800GT kort...Satt på minne kjølere og den ene du snakker om tror jeg ikke er så farlig...Men det skader ikke ha litt luftgjennom strømning i kabinettet....

Men hvis noen har god peiling på dette så hadde det vært kjekt å fått noe svar tilbake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...