Blodpudding Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har veldig dårlig hukommelse, så jeg gir dere lite å gå på, men jeg er sikker på at noen filmnerder klarer å finne frem til tittelen. Handlingen utspilles i Los Angeles. Jeg tror den er laget tidlig på 90-tallet. Introen til filmen inneholder helikopter flyging, og disse går igjen gjennom hele filmen, selv om de ikke har så mye med handlingen å gjøre. Vi følger en en gruppe mennesker, handlingen hopper fra den enes liv over til den andres uten at de har noe å gjøre med hverandre (tror jeg). Beklager at jeg gir dere lite å gå på, det er så lenge siden jeg har sett den, jeg husker bare at den var skikkelig bra, og vil prøve å spore den opp for å se den en gang til. Takk! Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Formen til filmen er ganske lik Magnolia. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Prøv i stickyen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Stenges pga allerede en sticky tråd om dette. Se over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg