cyclo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 16:39, smetho skrev:Hvordan kan det ha seg at denne siden ikke fungere (selve sende sms fungere ikke, siden ellers kommer frem) når jeg har enablet Norton Internet Security? Disabler jeg den fungerer alt fint... Hmm. Det kan kanskje ha noe med at formen submites via javascript? Er ikke så sikker på hva Norton Internet Security sperrer for, men. Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hvilken teoretisk svindelmulighet har en aktør som thurmann.net mulighet til? Jeg ser også på whois at Zimbabwe er inn i bildet og kjeltringer der nede har vært rimelig ivrige på svindelfronten i det siste... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Tja. Godt spørsmål. Logge meldingene dine og selge videre informasjon om deg, så får du masse spam. Eller. Kan pluteslig begynne å ta grovt betalt for tjenesten uten å si fra. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Forøvrig har den siden nå vært nede i over et døgn :sad: Blir vell borte da kanskje. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 :'( Finnes det noen liknende alternativer? Lenke til kommentar
erich Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hva slags surving er dette her da? jossa: ikke bare er du på jordet, du er tilogmed på FEIL nypløyde jorde! Hvilke regler JEG setter for bruk av MIN tjeneste er mitt eget valg. Du kan ytre deg så fritt du vil bare du ikke misbruker MIN tjeneste. Mottatt? smetho: fordi webbrowseren din må sende http-referer header på riktig måte slik det er definert i diverse html/http/stæsj standarer. og er det ikke definert der må du sende dem likevel om du ønsker å sende sms. (Siden jeg krever at du gjør det) ;-D cyclo: hyggelig for deg at du fortsatt bruker tjenesten. Selvom registrar-infoen er litt useriøs betyr ikke det at vi er useriøse når det gjelder meldingen som passerer gjennom systemet vårt. Jesus Halten: svindelmuligheter? melk til frokost gutt! ikke vodka Jeg kan ikke svindel dere for noe som helst. Jeg sender sms'ene deres. Gratis! dere svindler meg! cecolon: alternativer?! det er bare ÉN sms.thurmann.net Bøttom line: sms.thurmann.net er norges tøffeste sms-side. Den er rask, har mulighet til å fortelle deg om meldingen kom frem og har et meget godt design tilpasset formålet med siden; sende sms. Blir det emr surving over den nydelige html-koden min nå lager jeg om hele dritten til en feit flash på 50MB bare for å være jævlig. Mmelgus! Erich Thurmann Thurmann Internet Services [ Denne Melding var redigert av: erich på 2002-08-26 00:11 ] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Kult å høre fra deg da. Selvfølgelig er det ikke nødvendigvis noen kobling mellom registrar info og driften av siden, men det er gjerne det første man sjekker dersom man er litt i tvil. Bare synd at siden har vært nede så lenge nå. Har du noe info om når den vil komme opp igjen? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 23:54, erich skrev: Jeg sender sms'ene deres. Gratis! dere svindler meg! Så du tjener ikke en pøkk på å sende sms? Driver bare for å være snill? Betaler heller 1,- til Netcom/Telenor enn å gi deg mobilnummeret mitt! Kjenner lusa på gangen... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 erich: Det hadde vel ikke gå an å legge til støtte for sending av unicode meldinger? har sett en side som har det, men den var utenlansk... Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 ja, la oss få enkode egne pdu'er Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 unikode? anyway, håper tjenesten kommer snart opp igjen:) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 kommer **** ikke inn på sms.thurmann.net ja...dvs. at det aldri kommer opp noen startside i det heletatt! noen andre som ikke komer inn der? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hadde vært litt gøy å hørt fra erich om sidene kommer opp igjen snart eller hva som skjer. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Enig... håper han kan fortsette å oppdatere her:) Håper også at tjenesten kommer opp igjen. Lenke til kommentar
erich Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Tjenesten er nå opp igjen grunnet et lite problem med en deppa harddisk. Dette er forøvrig trolig min siste post her, føler ikke akkurat at jeg når frem til alle brukerne av tjenesten min her og ser derfor ikke noe poeng med å orientere om tjenesten her. Har dere spørsmål? send meg en mail. --Erich Lenke til kommentar
Toar Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 HoVeSkOt : jeg kommer heller ikke inn på sms.thurmann.net... Har du delt internett. det har jeg, tror det er derfor jeg ikke kommer inn på den siden. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 EuroBate kan jo også være et alternativ, men her har de gått ned fra så mange du vil til 5 om dagen. Men det er hvertfall gratis. Personlig har jeg 50 gratis i måneden fra netcom mother og det holder i massevis. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 f... jeg skulle liksom få meg noen gratis sms nå da, men så åpnet jeg sms.thurmann.net (som jeg fant ved hjelp av denne posten). hva var meldingen jeg fikk? joda: Quote: Vi løy!thurmann.net/sms er nå permanent nedlagt.borte, forsvunnet, opphørt, visket ut av historiebøkene, forsvunnet fra jordens overflate.Dette er selvfølgelig synd, særlig for dere brukere, men det var også dere somvar årsaken til at vi måtte stenge ned. Det ble rett og slett for mange av dereog det var ikke mulig å finansiere vidre drift av tjenesten.Takk for at DU valgt thurmann.net/sms.Erich Thurmann Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Thats life Ikke noe som heter gratis lunch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå