Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis SMS når mother er nede


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-23 16:39, smetho skrev:

Hvordan kan det ha seg at denne siden ikke fungere (selve sende sms fungere ikke, siden ellers kommer frem) når jeg har enablet Norton Internet Security? Disabler jeg den fungerer alt fint...


Hmm. Det kan kanskje ha noe med at formen submites via javascript? Er ikke så sikker på hva Norton Internet Security sperrer for, men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags surving er dette her da?

 

jossa: ikke bare er du på jordet, du er tilogmed på FEIL nypløyde jorde! Hvilke regler JEG setter for bruk av MIN tjeneste er mitt eget valg. Du kan ytre deg så fritt du vil bare du ikke misbruker MIN tjeneste. Mottatt?

 

smetho: fordi webbrowseren din må sende http-referer header på riktig måte slik det er definert i diverse html/http/stæsj standarer. og er det ikke definert der må du sende dem likevel om du ønsker å sende sms. (Siden jeg krever at du gjør det) ;-D

 

cyclo: hyggelig for deg at du fortsatt bruker tjenesten. Selvom registrar-infoen er litt useriøs betyr ikke det at vi er useriøse når det gjelder meldingen som passerer gjennom systemet vårt.

 

Jesus Halten: svindelmuligheter? melk til frokost gutt! ikke vodka :grin: Jeg kan ikke svindel dere for noe som helst. Jeg sender sms'ene deres. Gratis! dere svindler meg!

 

cecolon: alternativer?! det er bare ÉN sms.thurmann.net

 

Bøttom line:

sms.thurmann.net er norges tøffeste sms-side.

Den er rask, har mulighet til å fortelle deg om meldingen kom frem og har et meget godt design tilpasset formålet med siden; sende sms.

 

Blir det emr surving over den nydelige html-koden min nå lager jeg om hele dritten til en feit flash på 50MB bare for å være jævlig.

 

Mmelgus!

 

Erich Thurmann

Thurmann Internet Services

 

[ Denne Melding var redigert av: erich på 2002-08-26 00:11 ]

Lenke til kommentar

Kult å høre fra deg da. Selvfølgelig er det ikke nødvendigvis noen kobling mellom registrar info og driften av siden, men det er gjerne det første man sjekker dersom man er litt i tvil.

 

Bare synd at siden har vært nede så lenge nå. Har du noe info om når den vil komme opp igjen?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-25 23:54, erich skrev:


Jeg sender sms'ene deres. Gratis! dere svindler meg!



 

Så du tjener ikke en pøkk på å sende sms? Driver bare for å være snill?

Betaler heller 1,- til Netcom/Telenor enn å gi deg mobilnummeret mitt!

 

Kjenner lusa på gangen...

Lenke til kommentar

Tjenesten er nå opp igjen grunnet et lite problem med en deppa harddisk.

 

Dette er forøvrig trolig min siste post her, føler ikke akkurat at jeg når frem til alle brukerne av tjenesten min her og ser derfor ikke noe poeng med å orientere om tjenesten her.

 

Har dere spørsmål? send meg en mail.

 

--Erich

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

f... jeg skulle liksom få meg noen gratis sms nå da, men så åpnet jeg sms.thurmann.net (som jeg fant ved hjelp av denne posten). hva var meldingen jeg fikk? joda:

 

Quote:


Vi løy!


thurmann.net/sms er nå permanent nedlagt.


borte, forsvunnet, opphørt, visket ut av historiebøkene, forsvunnet fra jordens overflate.


Dette er selvfølgelig synd, særlig for dere brukere, men det var også dere som

var årsaken til at vi måtte stenge ned. Det ble rett og slett for mange av dere

og det var ikke mulig å finansiere vidre drift av tjenesten.


Takk for at DU valgt thurmann.net/sms.


Erich Thurmann


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...