xD^^ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg noen små og store ting til PC'en min. Det jeg lurte på er om dere har noen innspill, og om det er de riktige delene. Artic Cooling CPU-kjøler. - Burde jeg feste et pot-meter til denne, og vil det funke? Zalman GPU-kjøler. - Her tenkte jeg å feste på en Papst-vifte, og feste på pot-meter. Funker det? Kablestrømper. Kit. - Hvor mange "kit" trenger jeg med kabelstrømper? Rund sort IDE-kabel. - Er dette sånn kabel man trenger til dvd-romen? Rund sort floppykabel. - Dette er sånn man bruker til floppyen/diskettstasjonen? Mist-vifte. - Denne tenkte jeg at jeg kunne montere på GPU-kjøleren? Acrylpanel. UV-blå. - Tenkte jeg skulle lage vindu, og for å lyse opp dette trenger jeg blacklight? Lian-Li PC6070B Scand. - Her skal alt stappes inni. Bæreveske for PC. - For å beskytte det kjære kabinettet på LAN tenkte jeg på denne, noe særlig? Så, det er en lang liste, men jeg håper dere kan svare på noen av spørsmålene iallefall. Hadde hjulpet en masse. Edit: Om denne topicen er feilpostet, ber jeg en moderator vennligst flytte den. Takk. Endret 22. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
drugis Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) fint det, men tørr jeg anbefale dette kabinettet : http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6277B&toc=3050 reiser buskjettet eit par lapper, men det er jo så nice, eller har du allerede bestemt deg? EDIT: ang. kabinett vifta, 26 db er ikkje det litt mykje? Endret 22. oktober 2005 av drugis Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 fint det, men tørr jeg anbefale dette kabinettet : http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6277B&toc=3050 reiser buskjettet eit par lapper, men det er jo så nice, eller har du allerede bestemt deg? EDIT: ang. kabinett vifta, 26 db er ikkje det litt mykje? 5044733[/snapback] Jeg skal ikke ha vannkjøling så det kabinettet der er nok unødvendig. Har bestemt meg for kabinettet. Det er en vifte som sagt skal brukes til GPU-kjøling, og jeg skal montere pot.meter til vifta, så lydnivået vil kunne reguleres. Det jeg lurer mest på er dette - Om bæreveske PC er av noe særlig kvalitet. - Om jeg har valgt riktig kabler til diskettstasjon og dvd-rom. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Trådstarter har fått svar på det han trenger ifølge han selv - dermed er tråden stengt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg