Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tregere surfing?!?

Anbefalte innlegg

Jeg har NGT bredbånd, så vanlig surfing skulle gå ganske raskt (f.eks surfing her på forumet).. Men det gjør ikke det, hvis jeg formaterer og re-innstalerer XP så går det fort, men hvis jeg ikke gjør det sånn ca annenhver måned så begynner det å gå tregt igjen. En kamarat sa at det muligens hadde noe med at rammen ikke samarbeidet ordentlig med XP, men det er da merkelig at det kun gjør det når jeg surfer, for spill o.l. går flytende..

Noen som har hatt lignede problemer og/eller eventuelt vet hva som kan foresake problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg får opp gator install guggen hvis jeg sufer sier jeg "Nei takk" (skulle vært en "never thrust the gator corp..." knapp i stedet for bare en "always thrust.....")

Men søkte no etter det alikavel da, fant ingenting..

Noen andre som vet hva problemetr kan være?

Lenke til kommentar

Hei,

Har hatt lignende problemer..

Men eneste problemet mitt var vel at jeg ikke rydda opp i temp/history filene i explorer..

denne "cachen" fyller seg opp

og det er ganske viktig og rydde opp frekvent!

Lykke til!

ps!Prøv nye opera 6.05(stabilt & kjapt som Fxxx)

Mvh

Poldot

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Poldot på 2002-08-23 22:13 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Poldot på 2002-08-23 22:21 ]

Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen, men jeg sier det igjen... Gator er ikke innstalert på pc'en... lastet ned ad-aware for sikkerts skyld og den fant ingenting.

Quote:

Har hatt lignende problemer..

Men eneste problemet mitt var vel at jeg ikke rydda opp i temp/history filene i explorer..

denne "cachen" fyller seg opp

og det er ganske viktig og rydde opp frekvent!

Angående gamle filer og slikt så sletter jeg dem ganske ofte ja, men det hjelper ikke på farten :sad: ...

Quote:

Høres ut som du har en hau med spayware på pcen.

Ikke for å være frekk eller.no men hvordan kom du til denne konklusjonen?

Hvis f.eks Gator var innstalert ville det vært en gator mappe under ??/software i registeret, noe jeg sa det ikke var.

Igjen... Noen andre som vet hva problemet kan være? (lurer på hvor mange ganger jeg må skrive det før noen faktisk treffer spikeren på hodet :grin: )

Edit: messa opp quote.. som vanlig :grin:

http://www.petitiononline.com/tv2chat/

[ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-08-24 02:36 ]

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd det samme med win2k og har nettopp reinnstalert det påny. Så jeg skal holde godt øye med hva som kommer inn i maskina, men jeg har en følelse av at det er virus - en form for bakdør til meg som du enten får fra software som er lastet ned eller atttachment. Jeg hadde oxo kazaa lite innstalert og den har en egen innstlling for best bruk av linjen mens du er idle....kankjse det ox?!?!?

Men finner jeg ut hva det er, så skal jeg poste en oppfølger.

Lenke til kommentar

Har også det samme problemet her med win2k, IE og Opra.

En ser att den laster en stund også ståpper den opp

og hvis jeg da klikker på stopp knappen så kommer siden opp, og når en skal surfe runt her på forumet mår en ha

god tid for det er tregt.

Har ngt. 640/380 så det burde gått lit fortere å åpne en nettside.

Bruker verken kaza eller mopheus og sånt sjit.

Har også prøvd å twike pakkestørelser i registry men

det jalp heller ikke.

Eny body ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...