4588pkdkrikue5c Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen som vet hvordan man får ett ATI skjermkort til å jobbe sammen med ett NVIDIA NForce lydkort? Jeg har nemlig koblet en skjerm, og ett TV til pcèn min, og har utganger til flere høytalere på lydkortet (5.1). Når jeg ser film så er det som kjent mulig å dra filmen over og se på TVèn, og bruke skjermen til vanlige pc ting uten at det påvirker filmen ( hvis du ikke drar dem inn på den andre skjermen da..). Kan jeg ha lyden på filmen seperat på noen andre høytalere, og pcèn sine lyder på ett headsett f.e.k.s? På forhånd takk M.v.h. Steffen N. Martinsen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) nei, det tviler eg på at det er mulig. Når du sre film, og bruker PCen samtidig er egentlig alt sammen på samme skjerm, bare at skrivebordet fordeles på 2 stk. skjermer. og alt vil gå på samme lyd. og det vil ikkje bli mulig å separere lyd fra filmen og lyd fra valig windows. Brenn heller ut video filmene du skal se, utpå CD/DVD og putt dei inni DVD spilleren din (om du har en) "Kan jeg ha lyden på filmen seperat på noen andre høytalere, og pcèn sine lyder på ett headsett f.e.k.s?" Nei, siden alt er PC lyd, blir det umulig å sepparere lydene. (med fare for å gjennta meg selv. Vegard:) Endret 22. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Kan brenne ut filmene da.. Trodde det hadde gått ann hvis jeg hadde Nvidia skjermkort og samme programvare ser du.. ( sammenslått Soundstorm med grafikkproget.), men det har jeg jo ikke.. Men det er jo ikke så veldig mye å gjøre med det.. Somsagt brenner jeg jo hele tiden ut filmene, men ville bare ha dette som en midlertidig løsning.. Men det går jo helt flott å bruke 2 stk høytalere, så jeg kan jo bare dempe dem dem andre da.. .. tenker jeg bør skaffe meg en maskin til med media center på.. Tusen takk for at du svarte iallefall.. det finnes vell gjerne en plugin eller 5 til VLC som fikser litt av problemet.. m.v.h. Steffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå