Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hver gang en telefon ringer skjer det noe!

Anbefalte innlegg

Jeg har tele2 ADSL linje med 2Mbit. Det som er problemet er når hver gang det kommer telefon og jeg tar opp røret så klikker internetten. Når telefonen er lagt på igjen, så funker alt.

La oss si moren min snakker i en time i telefonen. da kan jeg gå ut fra nettsiden/spillet og fikse internetten mens moren min snakker, men når hun legger på røret, klikker internetten igjen.

det er ganske irriterende når vi får mange telefoner om dagen.

Har det noe med modet å gjøre? ADSL linja?

Forresten så er hustelefonen pogså fra tele2. Modet kjøpte jeg av tele2 når jeg fikk ADSl av dem i juni. for 499,-

Jeg har ikke trådløst internett/router.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke slike problemer som kommer av at du har koblet splitteren feil da? Tror det.

5044628[/snapback]

Kan stemme det.

Har du koblet splitteren etter første telefonuttak? Da vil dette oppstå.

Splitteren må monteres før første stikk hvis ikke vil telefonen bli prioritert om noen ringer.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

jeg har en ordentlig fasttelefon og en trådløstelefon like ved hverandre. Før så klikka internett når vi tok en av dem, men nå klikker den bare når vi tar opp den ordentlige fasttelefonen.

Altså det er ikke flere "hull" å plassere den andre...

edit: vent gutta! jeg klarte det :w00t: det er fikset nå, fant ut jeg kunne legge inn den ledningen i den ordentlige splitteren.

Takk for hjelpa! har hatt problemet i 6måneder nå. der hjalp meg på 1 dag. TAKK!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...