Singh tha king Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har tele2 ADSL linje med 2Mbit. Det som er problemet er når hver gang det kommer telefon og jeg tar opp røret så klikker internetten. Når telefonen er lagt på igjen, så funker alt. La oss si moren min snakker i en time i telefonen. da kan jeg gå ut fra nettsiden/spillet og fikse internetten mens moren min snakker, men når hun legger på røret, klikker internetten igjen. det er ganske irriterende når vi får mange telefoner om dagen. Har det noe med modet å gjøre? ADSL linja? Forresten så er hustelefonen pogså fra tele2. Modet kjøpte jeg av tele2 når jeg fikk ADSl av dem i juni. for 499,- Jeg har ikke trådløst internett/router. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 snakk med tele2 dette er noe deres kundeservice nesten garrantert fikser. Det må nesten ha skjedd når de instalerte telfonnen, for det er vel bredbåndstelefon dere har da eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er det ikke slike problemer som kommer av at du har koblet splitteren feil da? Tror det. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er det ikke slike problemer som kommer av at du har koblet splitteren feil da? Tror det. 5044628[/snapback] Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Er det ikke slike problemer som kommer av at du har koblet splitteren feil da? Tror det. 5044628[/snapback] Kan stemme det. Har du koblet splitteren etter første telefonuttak? Da vil dette oppstå. Splitteren må monteres før første stikk hvis ikke vil telefonen bli prioritert om noen ringer. Endret 22. oktober 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Kan si det med en gang at du har enten montert splitteren feil eller så har du en defekt splitter. vil nok tro den er koblet feil som de andre sier her. ALLE tlf i huset må gå igjenom splitteren. Endret 22. oktober 2005 av Thorvald Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 ja, det kan godt hende! Siden jeg fikk noen problemer, så jeg tok å skiftet en ting med splitteren. Men da ble det problemet fikset og det oppstod et til. Skal se nå... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) jeg har en ordentlig fasttelefon og en trådløstelefon like ved hverandre. Før så klikka internett når vi tok en av dem, men nå klikker den bare når vi tar opp den ordentlige fasttelefonen. Altså det er ikke flere "hull" å plassere den andre... edit: vent gutta! jeg klarte det det er fikset nå, fant ut jeg kunne legge inn den ledningen i den ordentlige splitteren. Takk for hjelpa! har hatt problemet i 6måneder nå. der hjalp meg på 1 dag. TAKK! Endret 22. oktober 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dette er typisk ved feilkobling av dsl/telefon filter/splitter. Dersom problemet kun skjer ved bruk av ett bestemt telefonapparat kan det være en feil på aparatet - det har en impedans utenfor spesifikasjonene som skaper en rippel i nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå