marius90 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) hei jeg har problemer med internett, stadig flere sider blir utilgjengelige, sider som nrk.no, creative sin nettbutikk og flere. det som kommer frem er den vanlige finner ikke server meldingen. vet noen hva som kan være galt? Endret 23. oktober 2005 av marius90 Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 spyware/adware! bulletproofsoft.com har en trial versjon! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg har søkt igjennom med 100 programmer, men de finner ikkenoe Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du noen Symantec - Norton program innstallert på maskina di? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du noen Symantec - Norton program innstallert på maskina di? 5048773[/snapback] nei Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Norton har skapt problem for mange, men ikke for deg. Du har kansje prøvd det men prøv flere nettlesere. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Norton har skapt problem for mange, men ikke for deg.Du har kansje prøvd det men prøv flere nettlesere. ja jeg ahr prøvd mozilla, opera, og ie. men det programmet som ble linket til lenger oppe det fant 531 spyware men for å fjerne de så må jeg kjøpe programmet Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 hva skal jeg gjøre? ad-aware klarer ikke fjerne de, spybot klarer det heller ike, og andre program koster penger Lenke til kommentar
butare Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hva skal jeg gjøre?ad-aware klarer ikke fjerne de, spybot klarer det heller ike, og andre program koster penger 5048912[/snapback] Kjøp programmet du. Dette vil du dra nytte av i framtiden også. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 gidder ikke kjøpe det Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 har jeg noen andre alternativ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 har jeg noen andre alternativ? 5049346[/snapback] Hva med å reinstallere Windows og alle programmer. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg har fått løst problemet, det var ett pgramm som blokkerte tilgangen til siden. peer guardian 2 Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei Marius. Fortell oss om hva slags progam som skapte problem for deg. Så lærer jeg kansje noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 det programmet var peer guardian 2, ett programm som man kan bruke når man laster ned ting fra dc og limewire etc uten å kunne bli merket av noen, for den blokkererer så det er enkelte ting som ikke får tilgang til pc'n Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 det programmet var peer guardian 2, ett programm som man kan bruke når man laster ned ting fra dc og limewire etc uten å kunne bli merket av noen, for den blokkererer så det er enkelte ting som ikke får tilgang til pc'n 5050269[/snapback] Faker Hvor mye tror du blir å finne på DC om alle holder på sånn.. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Peer Guardian kommer fra Kazaa programmet )dog ikke Kazaa Lite++) at du bruker sånt tull.... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg lata det ned gdet var noen inne på dc som sa jeg skulle laste det ned, for da kunne jeg ikke bli tatt for å laste ned ulovling elns, men folk kunne fortsatt laste ned fra meg, jeg vet ikke åssen det funker jeg, hakke greie på det der, har bare brukt dc en gang jeg da. jeg bare fulgte en link som lå på dc, det sto følgende: last ned denne programvaren, så sker ikke "dette" (så var det en link til en nyhets artikkel om en fyr som måtte betale masse i erstatning.) Lenke til kommentar
Myrdraal Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Microsoft AntiSpyware er et gratis anti spyware program som du kan laste ned fra Microsoft. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har samme problemet jeg også, kjører Peer Guardian 2, men nå har den begynt å stenge av sider selv når den ikke kjøres.. Til Nahojat, den sperrer ikke vanlige brukere, men sperrer alle IP'er som tilhører myndigheter og korporasjoner, slik at man ikke kan spore ulovlig nedlasting. Ikke det at jeg ville finne på å laste ned ulovlig selvsagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå