B4stian Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, nesten bestandig i det siste henger pcen alt i fra 1 - 5 sekunder etter hva jeg gjør. Trykker jeg på "back" i nettlerseren tar det et par sekunder før det skjer og samme i spill som CS, umulig å spille. Hva kommer dette av? Har søkt etter virus, men finner ingenting. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Vanskelig å si, det er vell ingen som henter filer fra deg når det skjer eller? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Du kan ha fått spionprogrammer eller lignende i pc'en. En format C: skader ikke! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Du kan ha fått spionprogrammer eller lignende i pc'en. En format C: skader ikke! 5044814[/snapback] Går å prøve å hjelpe folk istedet, å formatere c: og måtte installere alt på nytt er siste løsning ETTER ingenting annet går Specs på maskin? Har du sjekket for spyware og virus? Har du sjekket om det er minnet eller cpu som stopper deg? (task manager/oppgavebehandling) Får du noensinne feilmld når dette holder på? Osv, gi så mye info du kommer på så blir det lettere for oss å hjelpe.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Du kan ha fått spionprogrammer eller lignende i pc'en. En format C: skader ikke! 5044814[/snapback] Går å prøve å hjelpe folk istedet, å formatere c: og måtte installere alt på nytt er siste løsning ETTER ingenting annet går Jeg sier bare at en format c: ikke skader. Og en format c: en gang i blant skader ikke når man har windows møkka i pc'en! Selvsagt så vil andre enkle løsninger være bedre, og her er det noen programer som kan hjelpe AD-Aware -Fjerner spyware. Spyboot -Fjerner spyware. Spywareblaster -Beskytter din pc mot spyware. Spywareguard -Beskytter din pc mot spyware, på samme måte som et virusprogram besktter din pc mot virusangrep. CCleaner -Fjerner masse overflødige filer. SafeXP -Måtte ta med safeXP også selv om det ikke vil hjelpe deg, et kjekt lite program. Firewall er også viktig: Sygate Zonealarm Håper dette kan være til hjelp Endret 23. oktober 2005 av Falcon_ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Nå har jeg kjørt CCleaner, Norton AntiVirus og Microsoft Spyware - fjernet over 200mb uten noen nytte, det lagger tom. når jeg skriver dette, men cpu'en jobber nesten ikke i det hele tatt. Vil helst ikke formatere C: noen annen måte å få den frisk på igjen? Har 2.8GHz, 1 gb ram og masse med ledig lagring - det skulle da være iorden med hardware tror jeg. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvilken versj av Norton? Enkelte versjoner av det programmet gjør pcen til sirup.. Har fjernet norton hos flere kamerater og ALT gikk raskere.. Ccleaner funker fint. Men ta og kjør f.eks Lavasoft ad-aware og så spybot, så er du sikker på å få bort alt dritt.. Microsoft spyware er vel beta, så det er ikke 100% ennå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Funket ikke noe bedre, kjørte en format C: isteden. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva er tempraturen på cpu din? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva er tempraturen på cpu din? 5048850[/snapback] Den ligger på rundt 44 idle og 55 load - er som sagt chipset-kjøleren det er snakk om og temp'en ligger der på ca. 34 eller 42 (spørs om det er temp1 eller temp3 i speedfan). Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Oss meg er temp 1 CPU, temp 2 Chipset. Vet ikke om det er likens på alle hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå