Gå til innhold

Nytt Skjermkort. Hva?

dalis

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg få for en billig penge? Det bør være bra, men ikke dyrt. Har ett integrert nå og det er for dårlig.

Trenger også en dvd brenner, også billig.

Tenkte ikke mere enn 1000 totalt. Er det mulig?

Plages med noen spill med det skjermkortet jeg har nå. Derfor vil jeg bytte. Tror ikke det kan klokkes... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drivere ligger på Nvidia sine sider, fordel å bruke de istedet for gamle som ligger på cd'en.

Selv om det står at kabler ikke følger med, er min erfaring at det som regel følger med likevel. Går jo an å sende en mail til Komplett og spørre hva som er med.

Det som trengs er vel adapter DVI/VGA, og kabel for ViVo funksjonen.

Lenke til kommentar
Drivere ligger på Nvidia sine sider, fordel å bruke de istedet for gamle som ligger på cd'en.

Selv om det står at kabler ikke følger med, er min erfaring at det som regel følger med likevel. Går jo an å sende en mail til Komplett og spørre hva som er med.

Det som trengs er vel adapter DVI/VGA, og kabel for ViVo funksjonen.

5045639[/snapback]

For å være helt ærlig er jeg grønn på dette området.

kabel og adapter sier meg ingenting.

Men jeg vet jeg ikke vil bruke allverden med penger på det, da jeg holder på å pusser en bil...

Lenke til kommentar

Kabel: Ledningen fra skjermkortet til skjermen.

Adapter: Hvis du skal bruke TV-en til skjerm.

Forøvrig er 6600GT et suverent valg, spesielt til den prisen! Når du setter kortet i PCen vil du få opp windows, men ikke lurt å prøve å spille med det første da.. Det du gjør er at du fyrer opp internettleseren din, surfer deg til www.nvidia.com, trykker deg fram til Driver Downloads, laster ned den nyeste driveren. Deretter lukker du nettleseren, fyrer opp spillet ditt og nyter utsikten!

Skriv E. Leif tok seg en tur..

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...