Spaz Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 20:48, Lars73 skrev:Fikk min Silent Twin i dag, og syntes den bråker :sad: Er du sikker på at det er Silent Twin som bråker, og ikke strømforsyningen? Det er lett og ta feil av lydkilden der, siden de sitter såpass nære hverandre. Min Silent Twin er ihvertfall bortimot lydløs. Hvis du har vifte på "northbridge" på hovedkortet, kan det også være der bråket kommer fra. Men det kan jo tenkes at du bare er utrolig kresen på lydnivå, eller har fått en defekt Silent Twin som bråker mer enn den skal. Du kan evetuelt prøve å bare plugge inn 1 vifte på Silent Twin og se om du finner ut at den ene vifta bråker mer enn den skal. [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-27 17:58 ] Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 17:54, Spaz skrev: Quote: Den 2002-08-26 20:48, Lars73 skrev: Fikk min Silent Twin i dag, og syntes den bråker :sad: Er du sikker på at det er Silent Twin som bråker, og ikke strømforsyningen? Det er lett og ta feil av lydkilden der, siden de sitter såpass nære hverandre. Min Silent Twin er ihvertfall bortimot lydløs. Hvis du har vifte på "northbridge" på hovedkortet, kan det også være der bråket kommer fra. Men det kan jo tenkes at du bare er utrolig kresen på lydnivå, eller har fått en defekt Silent Twin som bråker mer enn den skal. Du kan evetuelt prøve å bare plugge inn 1 vifte på Silent Twin og se om du finner ut at den ene vifta bråker mer enn den skal. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-27 17:58 ]</font> Joda, du har nok rett, det er strømforsyningen som bråker.. Anbefaler Silent Twin på det varmeste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå