Gå til innhold

Civilization IV Review @ IGN - 9.4


Anbefalte innlegg

Hadde det vaert lengre til releasen skulle jeg ha tilbudt meg aa shippe over noen bokser til de mest febrilske :-)

 

Fikk forresten en Special Edition boks fordi 3 stk hadde ringt inn og kanselert. Wohoo! :-)

 

Gled dere over at denne helga ikke blir borte med CIV4 spilling og benytt tida til aa hamstre cola og mikro-pizza. Det blir noen asosiale dager for alle som digger CIV :-)

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært i butikken og kjøpt den til den nette sum av 399,-.

 

Ojsann, der kjente jeg fugleinfluensaen hugge til! Det er nok best å holde seg hjemme for ikke å smitte noen andre, ja... :innocent:

 

Nei, skulle du ha sett på maken. Noen har vært så forutseende å bunkre store mengder øl og potetgull, så nå trenger jeg visst ikke gå ut på noen dager... :whistle:

Lenke til kommentar

Utrolig diggbart spel, har ikkje hatt det så kjekt på veldig lenge!

Multiplayer sliter med dårleg design. Er veldig irriterandes når du spele mot 'ukjente' som gir opp med ein gong også må du vente i tur og orden heile tida på andre som joiner og leaver gamet i ett sett.

 

Men med eit par patcher så har eg tru på at detta kan bli det største strategispelet i verda :)

Lenke til kommentar
Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på?

 

 

Starta på nest letteste. Men jeg grusa dem :-P hehe

 

Tror jeg drar vanskelighetsgraden opp to hakk

5104222[/snapback]

 

Begynte på emperor, med alle andre standardsettings på. Jeg havnet litt i bakleksa grunnet at jeg befant meg ensom på min egen øy.

 

Det ble tap på space victory til slutt, og jeg lå noe bak på tech (hadde akkurat fått rocketry). Ble nr. 4/7, så ikke altfor galt.

 

Nekter å gå ned i vanskelighetsgrad! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...