Complexity Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har hørt at sæd hjelper ganske godt. Har ingen personlige erfaringer dog. 5046625[/snapback] :!: noen som vill teste?.. btw: fishermans friend bruker jeg.. hjelpen en liten stund, men du får ont i magen etter en 2-3 pakker på styrten.. (fant jeg ut da jeg hadde vont i halsen på ett lan.. ikke morsomt å springe på dass hver gang det var pause i cs comboen ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg spiser en pakke om dagen jeg. FF alså. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hostesaft er like effektivt som vann! Drikk vann Til opplysning: hostesaft, eller vann, fjerner ikke hosten, den løsner bare masse slim i halsen så du får hosta ferdig i en fei Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Slutt å sutt på sigaretter. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Cosylan (hostesaft med morfin) er finfint Men du må nok ha en resept. Jo mer du hoster jo mer hoster du, hvis du skjønner. så prøv å demp hosten så godt du kan når den kommer. Propp i deg halslinser og hostesaft, varm drikke og hva du måtte finne Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 En ting jeg pleier å gjøre er varme honning og melk. Lindrer veldig og hosten forsvinner såsi. Ihvertfall for en stund! 5045055[/snapback] Støttes. Så smaker det veldig godt =) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg får noe av legen min som heter Noskapin. Er piller og de fungerer utmerket for meg mot sånn krampehoste... at man hoster jævlig hardt og mange ganger etter hverandre. Finnes også i hostesaft tror jeg. Cosylan funker bare for meg hvis jeg har influensa i tillegg ved vanlig forkjølelse merker jeg ikke forskjell Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg får noe av legen min som heter Noskapin. Er piller og de fungerer utmerket for meg mot sånn krampehoste... at man hoster jævlig hardt og mange ganger etter hverandre. Finnes også i hostesaft tror jeg. 5051833[/snapback] Den bruker jeg i form av hostesaft. Den smaker dritt noe jeg synes er greit da vond medisin føles som den hjelper mer enn en som smaker godt. (Jeg er skeptisk til Sanasol) Når jeg jobbet på lab på universitetet for noen år siden drakk vi litt 70% sprit når vi hadde vondt i halsen. Det er det som dreper bakterier best. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 bare la det være. Dritt en dag eller to, men så fikser kroppen det sjæl hoster forøvrig veldig mye om dagen jeg og, hadde nesten ikke stemme her om dagen. Forkjøla =( Men begynner å bli bra nå =) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Når jeg blir forkjølt eller får virus/influensa, blir jeg som regel bare dårlig et par dager, men hosten kan være der i flere uker senere! Skjønner ikke hvorfor... Legen har heller ikke noe bra svar på det og sier det vil "bli bedre med årene". Er ikke pga. jeg røyker ettersom jeg har hatt slik hoste i en årrekke før jeg begynnte med det. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har hørt at sæd hjelper ganske godt. Har ingen personlige erfaringer dog. 5046625[/snapback] :!: noen som vill teste?.. 5046939[/snapback] Er villig til å teste. Neste gang jeg hoster fælt, skal jeg teste det. Men jeg tror seriøst ikke at det hjelper; jeg blir tørr i munnen av sæd, og hvorfor skal det hjelpe å bli tørr i munnen? Ikke særlig logisk... Jeg pleier å drikke te med honning, gjerne fire kopper. Hjelper skikkelig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sæd kan vel sammenlignes med å drikke saltvann (etter hva jeg har hørt). Dessuten blir jo sæden ekstremt klissete når den kommer i kontakt med vann så jeg kan ikke se hvordan dette skal hjelpe, men snarere tvert imot burde den gjøre det værre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fisherman's friends.. 5046001[/snapback] Strongest there is. Hostesaft hjelper etter et par dager. men imens du tar det et par ganger om dagen i noen dager, kan du jo drikke varm melk med honning Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) *slettet* forbanna forumsfeil Endret 24. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå