Loukomalada Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 jau som topic står: Hva ligger dere på fps i quake 4? spes etc Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 System: Asus A8N SLI AMD 64 3000 @ 2,6Ghz 2 x Crucial Ballistix 3200 512MB Gainward 7800GT @ 475 / 1,1GHz Ytelse: Kommer selvfølgelig veldig an på innstillingene. Min erfaring er at singleplayer fungerer med forbausende høye innstillinger: 1600 x 1200 på Ultra og Vsync enabled. I multiplayer fungerer det overraskende dårlig i forhold. Selv om det går flytende alene i brettet med alt på fullt i 1600 x 1200, går det allikevel tregt når det kommer andre inn, selv med alt på laveste med 1024 x 768. Jeg ville tro det er et optimaliseringsproblem. Jeg håper i alle fall det, at oppdateringer vil kunne bedre dette. Når jeg sier bra ytelse, mener jeg at det ligger RELATIVT stabilt på 60 fps, mens dårlig er under det - alt fra 15-60. Jeg skal ikek påstå at det går helt flytende i singleplayer slik jeg beskrev, men nesten... Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) 1280*1024 oppløsing/high setting 2aa har 60fps hele tiden. Får ikke over 60fps på grunnet lcd ,selv om jeg kjøre 75hz i windows ultra gikk ikke grunnt kunne 1gb ram :/ se sig får spec Endret 22. oktober 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Utrolig varierende fps. Målte med Fraps, fikk min. 20 max. 60 fps. 1280x1024, 60hz, 4xAA, Vsync, alt på max. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 bare et lite tips Quake 4 kjører på Doom 3 motoren som har max 60 fps veffal det jeg leste om en gang Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 rundt 40 tipper jeg,. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Dette blir veldig unøyaktig. Noen som veit hvordan man kjører timedemo på samme måte som i Quake2/3 og Doom 3? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Fulgte vistnok ikke med en ferdig timedemo med Quake 4, saa noen "standard" test faar man ikke. Noen maa lage en test og legge ut paa nettet som folk blir enige om (og det blir man jo...). Maskina mi sleit med aa holde jevnt 60fps med X800 PCIe og 3.4Mhz P4 i 1280x720 med antialiasing og greier paa i enkelte rom. Saa lekkert ut i 27" wide da, det skal dem ha. Btw. Doom filmen er nesten morsom (ufrivillig) :-) - Per Christian Endret 24. oktober 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) bare et lite tipsQuake 4 kjører på Doom 3 motoren som har max 60 fps veffal det jeg leste om en gang 5046700[/snapback] Det var kun i DooM sin multiplayeren fpsen skulle være bundet til 60. Endret 24. oktober 2005 av Veritas_ Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 Den er cap'et allaround. Jeg trodde først det var snakk om 60hz problemet med OpenGL og nVidia da jeg hadde på vsync, men jeg lå forsatt på 60fps selv når jeg slo av vsync. Da kom jeg på Doom3 og 60FPS cap'en der og det samme måtte gjelde her. Skjermens OSD viste også 85Hz. Veldig bra nVidia har gitt mulighet for å tvinge tripple buffering i OpenGL med den nye driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå