Magnus_S Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Starta min bærbare Acer aspire 1690 nettopp, og så skjedde noe av det rareste jeg har opplevd. Den kom seg inn i Window på vanlig måte, ingenting rart med det, men plutselig får jeg blåskjerm, der det står at Windows har avsluttet for å forhindre at det skader seg. Det stod også at jeg burde uninstallere all ny software jeg måtte ha installert, og hvis problemet fortsatte skulle jeg oppdatere Windows, helt underst stod det "Starting memory dumping". Ingeting skjedde, så jeg skrudde av pcn. Så skrur jeg den på igjen, den kommer forbi Asus bios logoet, men så blir skjermen svart, og der forblir den. HAr prøvd å starte i safe mode, men den stopper på system/config. Har ingen floppy eller cd inni, og det eneste jeg har gjort med den i det siste har vært å overføre bilder fra et nytt digital kamera. Den har heller ikke vært oppkoblet på internett. Noen som har noen anelse? Er helt blank. Endret 22. oktober 2005 av Magnus_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå