Gå til innhold

DIN erfaring fra TG/Skal du på tg06(hw-rekka)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget med denne tråden er å få vite hvem som skal på hw-rekka, og det oversiktlig.

I the-gathering06 tråden så er det generelt prating, mens her er det erfaringer og hvem som skal på hw-rekka som sagt...

 

Og hvor oversiktelig tror du det blir med 500 innlegg med "blir med,blir ikke med, kansje!" ? :)

Lenke til kommentar

Det blir litt uoversiktlig som du ser Ueland hvis det kommer masse poser med: jeg er med :D, meld meg på o.l.

Men hvis han klarer å holde orden på dette, så får man til slutt en oversikt over ca. antall det blir på hw-rekka, kan være greit det? ;)

 

Klikka: skal du sitte ved siden av meg assa? :p hehe ekke plass rett ved siden av meg, siden der skal eiliv90 og en annen kis sitte, hvis det funker da :) men kan sitte med oss vertfall ;D (hvis du fortsatt vil)

Lenke til kommentar
Det blir litt uoversiktlig som du ser Ueland hvis det kommer masse poser med: jeg er med :D, meld meg på o.l.

Men hvis han klarer å holde orden på dette, så får man til slutt en oversikt over ca. antall det blir på hw-rekka, kan være greit det? ;)

 

Klikka: skal du sitte ved siden av meg assa? :p hehe ekke plass rett ved siden av meg, siden der skal eiliv90 og en annen kis sitte, hvis det funker da :) men kan sitte med oss vertfall ;D (hvis du fortsatt vil)

5239256[/snapback]

Joda, bare jeg liksom kommer med i gjengen da :w00t:

 

Bar skriv meg opp på lista ;)

 

Skal se om jeg kommer meg bortover :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...