danielsn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Din pingle jonas!! Jeg hadde ikke noe problem med støy i år, så jeg tviler på at jeg vil ha det til neste år også Men det er forsellig fra person til person.. men å sove med hadsett, er ikke noe serlig. Mye bedre med "øredotter". Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tenker du på øre-propper? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tenker du på øre-propper? 5190677[/snapback] Må være noe sånt ja Men jeg har ikke tengt til å ta med meg noe sånt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror jeg tar med meg en neve sånn just in case, får sikkert bruk for det. Pappa jobber på oljerigg og kan fikkse mange til meg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Om du har mulighet så ta med en tralle av et slag, hva som helst funker. Spør gjerne noen om å få leie (det gjorde jeg). Det er forferdelig tungt å bære 1 stk stor pc, 1 stk 17" CRT skjerm(såfremt du ikke har LCD) + masse annet skrot hele den veien du må gå Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Får melde meg på TG rekka jeg også da Jeg og kompisen min Equerm her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=51244 Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg var på TG05. Huske ting: Mye drikk, mat, PENGER. Ikke Stek pizza i micro Pugg plass nr. og rad nr. Sign me up på HW rekka. Hvis det ikke blir noen Lillehammer rekke... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Bare så det er sagt. Man registerer seg ikke på HW-rekka her. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Bare så det er sagt. Man registerer seg ikke på HW-rekka her. 5228317[/snapback] Det var bare sagt som at jeg kunne tenkt meg å være med... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg og Gregerlol skal være med (greger venter på registreringsmail ) Noen mulighet av vi kan sitte på siden av dj-ovin? Har foresten også meldt oss på gbit rekka også. 5188759[/snapback] Bare å melde av gregerlol Han fikk ikke lov Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nytter ikke å skrive det i tråden Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nytter ikke å skrive det i tråden 5232102[/snapback] Hehe, feil tråd *fikse nå* Bare skriv meg opp på lista, skal nok komme meg på tg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Poenget med denne tråden er å få vite hvem som skal på hw-rekka, og det oversiktlig.I the-gathering06 tråden så er det generelt prating, mens her er det erfaringer og hvem som skal på hw-rekka som sagt... Og hvor oversiktelig tror du det blir med 500 innlegg med "blir med,blir ikke med, kansje!" ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det blir litt uoversiktlig som du ser Ueland hvis det kommer masse poser med: jeg er med , meld meg på o.l. Men hvis han klarer å holde orden på dette, så får man til slutt en oversikt over ca. antall det blir på hw-rekka, kan være greit det? Klikka: skal du sitte ved siden av meg assa? hehe ekke plass rett ved siden av meg, siden der skal eiliv90 og en annen kis sitte, hvis det funker da men kan sitte med oss vertfall ;D (hvis du fortsatt vil) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De som vil være med på rekken må sende mail uansett, så den saken er grei Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det blir litt uoversiktlig som du ser Ueland hvis det kommer masse poser med: jeg er med , meld meg på o.l.Men hvis han klarer å holde orden på dette, så får man til slutt en oversikt over ca. antall det blir på hw-rekka, kan være greit det? Klikka: skal du sitte ved siden av meg assa? hehe ekke plass rett ved siden av meg, siden der skal eiliv90 og en annen kis sitte, hvis det funker da men kan sitte med oss vertfall ;D (hvis du fortsatt vil) 5239256[/snapback] Joda, bare jeg liksom kommer med i gjengen da Bar skriv meg opp på lista Skal se om jeg kommer meg bortover Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hehe du får fullt lov å være med klikka! ;D Nå åpner jo salget snart da Så får sende mail til dere snart tenker jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hehe du får fullt lov å være med klikka! ;DNå åpner jo salget snart da Så får sende mail til dere snart tenker jeg 5239328[/snapback] Kan hende nimex blir med pluss noen folk til Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Blir det hw-skjorter i år? Alle som kjøpte i fjor må selvsagt ha de på seg Endret 1. desember 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå