Gå til innhold

DIN erfaring fra TG/Skal du på tg06(hw-rekka)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT: Lurt å ha med en laptop, eller er det en go'sjanse for at noen tar den under armen når jeg sover?

5078453[/snapback]

?

Mye koster billetten inn på TG? Fant ingenting om det på hjemmesiden :/

5085651[/snapback]

ca 650kr tror jeg..

Endret av Man0war

2 förste dagene glemte jeg helt å spise :blush:

Så det er viktig å få i seg nok mat selv om dögnet blir noget snud på hodet!

Har også dårlig erfaring med å sove opp ved hovedingangen... må ha vert trekk eller noe, for dagen etter var jeg forkjölet

Endret av ToP-HaiR
Hva er vitsen med to tråden om ca. det samme?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455570&st=1260

5107799[/snapback]

heh...det er langt ifra samme/lik tråd.

Poenget med denne tråden er å få vite hvem som skal på hw-rekka, og det oversiktlig.

I the-gathering06 tråden så er det generelt prating, mens her er det erfaringer og hvem som skal på hw-rekka som sagt...

Ja vist jeg skal på TG06 så skal jeg vel sitte i HW Rekka!:D Helst i nærheten av Øyvind og Eiliv da:P Eller: DjOvin og eiliv90=)

5108144[/snapback]

Hehe you said it! ;) Det blir jo Rino og da ;P Og kanskje noen andre hvis de skal være med :hmm: men det går nok greit ;) Sørte med plasser og litt sånt i en annen tråd, men skjønner fortsatt ikke helt..:S

Går det ann å gjøre så at vi kan sitte sammen? hvordan? :)

EDIT: Var faktisk i denne tråden jeg spørte gitt.. hihi :p

Endret av DJ Ovin

Kjøp knekkebrød og knask på dem, istedetfor potetgull eller noe slikt

Da får du fast avføring (ja høres sykt ut) og det er godt ;)

Lei leilighet, det gjorde HELE forskjellen for meg, og skru av skjermen om TG crew kmr, har hørt (bare hørt) at dem kan ta pc-en din om du har illegal Windows. Tho slår du av skjermen er det INGENTING de kan gjøre / kreve!

Lei leilighet, det gjorde HELE forskjellen for meg, og skru av skjermen om TG crew kmr, har hørt (bare hørt) at dem kan ta pc-en din om du har illegal Windows. Tho slår du av skjermen er det INGENTING de kan gjøre / kreve!

5128610[/snapback]

Ikke driv å kom med ting som "noen har hørt om noen", blir bare lange diskusjoner om det som ikke kommer noen vei, selv om alle vet at det er totalt tull.

• 2 uker senere...
Godt tips til folk som har søvnproblemer: Hørselsvern og bind for øynene.

5092012[/snapback]

Har headsett som fungerer som hørerklokker. dugger det? koss sb45 btw.

5188794[/snapback]

Tror ganske sikkert han mener til å sove med. Skal du sove med headsett: tviler på det. jeg skal ihvertfall kjøpe sånn dritt man dytter i ørene når man skal sove :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...