Xeenon_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Litt OT: Lurt å ha med en laptop, eller er det en go'sjanse for at noen tar den under armen når jeg sover? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Mye koster billetten inn på TG? Fant ingenting om det på hjemmesiden :/ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Litt OT: Lurt å ha med en laptop, eller er det en go'sjanse for at noen tar den under armen når jeg sover? 5078453[/snapback] ? Mye koster billetten inn på TG? Fant ingenting om det på hjemmesiden :/ 5085651[/snapback] ca 650kr tror jeg.. Endret 31. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Litt OT: Lurt å ha med en laptop, eller er det en go'sjanse for at noen tar den under armen når jeg sover? 5078453[/snapback] Det er alltids en sjanse, men det er bare å ta å legge den et sted ingen ser den og ingen har tilgang til den. En sekk med lås for eksempel Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Godt tips til folk som har søvnproblemer: Hørselsvern og bind for øynene. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) 2 förste dagene glemte jeg helt å spise Så det er viktig å få i seg nok mat selv om dögnet blir noget snud på hodet! Har også dårlig erfaring med å sove opp ved hovedingangen... må ha vert trekk eller noe, for dagen etter var jeg forkjölet Endret 3. november 2005 av ToP-HaiR Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg skal Sitte på Hw.no rekka, sammen med en kompis som ikke er regga her... Skriver du bare Larris på han? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jeg skal Sitte på Hw.no rekka, sammen med en kompis som ikke er regga her... Skriver du bare Larris på han? 5100579[/snapback] Consider it done Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du kan fint skrive opp Ueland også Hvis du er veldig interessert i hvem som skal være med kan du lese litt i TG-tråden så får du nok en del tips. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 åååå eg har så lyst på TG i år, men kan desverre ikkje ska ltil danmark med klassen rett etter TG05 yessy. Men thats life. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva er vitsen med to tråden om ca. det samme? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455570&st=1260 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hva er vitsen med to tråden om ca. det samme?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455570&st=1260 5107799[/snapback] heh...det er langt ifra samme/lik tråd. Poenget med denne tråden er å få vite hvem som skal på hw-rekka, og det oversiktlig. I the-gathering06 tråden så er det generelt prating, mens her er det erfaringer og hvem som skal på hw-rekka som sagt... Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ja vist jeg skal på TG06 så skal jeg vel sitte i HW Rekka! Helst i nærheten av Øyvind og Eiliv da:P Eller: DjOvin og eiliv90=) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Ja vist jeg skal på TG06 så skal jeg vel sitte i HW Rekka! Helst i nærheten av Øyvind og Eiliv da:P Eller: DjOvin og eiliv90=) 5108144[/snapback] Hehe you said it! Det blir jo Rino og da ;P Og kanskje noen andre hvis de skal være med men det går nok greit Sørte med plasser og litt sånt i en annen tråd, men skjønner fortsatt ikke helt..:S Går det ann å gjøre så at vi kan sitte sammen? hvordan? EDIT: Var faktisk i denne tråden jeg spørte gitt.. hihi Endret 6. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kjøp knekkebrød og knask på dem, istedetfor potetgull eller noe slikt Da får du fast avføring (ja høres sykt ut) og det er godt Lei leilighet, det gjorde HELE forskjellen for meg, og skru av skjermen om TG crew kmr, har hørt (bare hørt) at dem kan ta pc-en din om du har illegal Windows. Tho slår du av skjermen er det INGENTING de kan gjøre / kreve! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Blir vel til å dra på TG denne gang å ja gitt =) Var kjempe kult ifjor, selv om nettet er så ustabilt som det blir sakt rundt om kring. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Lei leilighet, det gjorde HELE forskjellen for meg, og skru av skjermen om TG crew kmr, har hørt (bare hørt) at dem kan ta pc-en din om du har illegal Windows. Tho slår du av skjermen er det INGENTING de kan gjøre / kreve! 5128610[/snapback] Ikke driv å kom med ting som "noen har hørt om noen", blir bare lange diskusjoner om det som ikke kommer noen vei, selv om alle vet at det er totalt tull. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg og Gregerlol skal være med (greger venter på registreringsmail ) Noen mulighet av vi kan sitte på siden av dj-ovin? Har foresten også meldt oss på gbit rekka også. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Godt tips til folk som har søvnproblemer: Hørselsvern og bind for øynene. 5092012[/snapback] Har headsett som fungerer som hørerklokker. dugger det? koss sb45 btw. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Godt tips til folk som har søvnproblemer: Hørselsvern og bind for øynene. 5092012[/snapback] Har headsett som fungerer som hørerklokker. dugger det? koss sb45 btw. 5188794[/snapback] Tror ganske sikkert han mener til å sove med. Skal du sove med headsett: tviler på det. jeg skal ihvertfall kjøpe sånn dritt man dytter i ørene når man skal sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå