Espen pai Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 kan du skrive meg også på den lista di? Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei !! har ikke vært på TG enda men skal dit for første gang i år gleder meg noe så sinsyt kan jeg få sitte på HW rekka? helst ved siden av DJ OVIN plz ?? Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sign me up;) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei !! har ikke vært på TG enda men skal dit for første gang i år gleder meg noe så sinsyt kan jeg få sitte på HW rekka? helst ved siden av DJ OVIN plz ?? 5049879[/snapback] Sign me up;) 5049891[/snapback] Alle vi skal sitte Ved siden av hverandre :D Går det ann å fikse sånn at vi kan det? Eller må vi bare være heldige med bilettkjøpet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei !! har ikke vært på TG enda men skal dit for første gang i år gleder meg noe så sinsyt kan jeg få sitte på HW rekka? helst ved siden av DJ OVIN plz ?? 5049879[/snapback] Sign me up;) 5049891[/snapback] Alle vi skal sitte Ved siden av hverandre :D Går det ann å fikse sånn at vi kan det? Eller må vi bare være heldige med bilettkjøpet? 5049899[/snapback] Er dere bekjente?...De har et system så hvis du vil sitte sammen med en (eks) kamerat så kan du spørre om det..så blir det oppfylt! Er ikke helt sikkert på om det går ann på hw-rekka men er ganske sikker på at det er det! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Vi er gode venner ja Håper det går, hvis ikke kan det blir litt kjett.. Hvor spør man da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) ...Skal ikke si så mye siden jeg har aldri vært på tg før.. ( ) men det kommer sikkert som et alternativ når du/dere bestiller biletter. edit: du kan jo altids bestille 2plasser hvedsiden av hverandre..så betaler kameraten din deg pengene for hans plass Endret 23. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, det var en god ide Gleder meg virkelig til TG! :D Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, det var en god ide Gleder meg virkelig til TG! :D 5050067[/snapback] ..Same here! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 skal nok gå bra med registreringen uleands reg. system Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Oki, det ser ut som det er noen spørsmål om hvordan registreringen funker. Når billettsalget starter kjøper du deg en billett. Denne billeten har 3 spesifikasjoner: Ower. den som kjøpte billeten Seater, den som kan reservere plass User, den som bruker billetten En god stund etter billetsalget åpnes sete/plass reserveringen. (fra noen uker til noen måneder etterpå) Da kan den som står som seater bestille plass. Da går man inn på partyticket.net. Der vil det være et kart over salen og du kan trykke på det sete du vil ha. Er du seater for flere kan du også sette de der du vil ha dem Som regel får de som står som seater for større grupper som regel reservere seg noen dager før alle andre. Så hvis dere skal være på en HW rekke setter dere den Offisielle HW seateren som seater på billetten også ordner han resten. Husk at jo flere som har samme seater jo større sjanse er det for at dere kan sitte sammen. Noen dager før TG låses billetten slik at man ikke kan forandre på den. Merk dere at Owner kan forandre seater og user helt til billetten blir låst, så stol på den du evt kjøper fra. Står du selv som Owner er du 100% sikker på at det ikke blir noe tull @manowar Jo, jeg har planer om å dra på TG ja, men jeg kommer nok ikke til å sitte på noen TG rekke. Jeg har 'fast' plass jeg Endret 24. oktober 2005 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skal sitte på HW-rekka... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skal selvsagt være med på HW-rekka neste år også. I år var jeg litt lite sosial, og det var synd. Skal bli gøy å sitte på HW-rekka neste gang også, og sannsynligvis vil jeg da få hilst på noen fler. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skal være med på HW-rekka. Et tips: Spis litt ordentlig mat også. Da mener jeg ikke nudler i en kopp, men enten restaurant eller kjøp noe grillmat og gjør det på den måten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Tenkte at noen kunne ha bruk for huskelisten jeg laget for TG i år Den fantastiske: "Clvn's TG06-huskeliste" Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet <- Viktig Bankkort eller annen identitet <- Viktig MASSE penger <- Viktig billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Medisiner om man trenger det Tannbørste /m Tannkrem <- Viktig Klær 4 par sokker <- Viktig 1 genser 1 bukse 3 teskjorter 4 boxere <- Viktig 2 håndkler 2 hansker Ting som skal inn i munnen Boksflasker (10*1,5l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux <- Viktig pute** <- Viktig ########################## 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-pålegg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: skjerm hoved-pcen mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 2 Forgrener (for de som ikke vet det: skjøtekabel med flere uttak) <- Viktig skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, linux+++, penneturs til cder extra ide-kabel vga->dvi plugg mini-dv-cammet mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobilladerpute** <- Viktig mobiltelefonpute** <- Viktig Annet: Musematte "fizz keeper" gaffatape/ductape/lærrestape/seiltape <- Viktig maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** <- Viktig ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesår før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes Håper noen får bruk for denne lista. Jeg trenger den ihvertfall når jeg skal pakke... Og om jeg skal være med på HWrekka vet jeg ikke, men jeg skal ihvertfall være med på Gbitrekka Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skal iallefall til TG, og da blir det nok til at jeg sitter med dere såfremt ok.no ikke finner på noe bra Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Og om jeg skal være med på HWrekka vet jeg ikke, men jeg skal ihvertfall være med på Gbitrekka 5057846[/snapback] om jeg ikke har misforstått helt så er Gbitrekka en del av hw-rekka.... så da havner du i hw-rekka da. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Og om jeg skal være med på HWrekka vet jeg ikke, men jeg skal ihvertfall være med på Gbitrekka 5057846[/snapback] Jeg skal iallefall til TG, og da blir det nok til at jeg sitter med dere såfremt ok.no ikke finner på noe bra 5058104[/snapback] Skrive dere opp på listen? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 hva er Gbit rekka ? får ikke alle en Gbit port? eller er det enda 100Mbit som gjelder? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 hva er Gbit rekka ? får ikke alle en Gbit port? eller er det enda 100Mbit som gjelder? 5059606[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=458014&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå