styx321 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg får ikke operation flashpoint cheats til å virke. vel..det vil si: trykk venstre shift og minus tasten. ingenting skjer. hvilke knapper må jeg trykke for å skrive cheats utenom disse? hvis det er noen som vet dette, let me know!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hvorfor skal du spille med cheats ? Lenke til kommentar
styx321 Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Jeg skal ikke spille selve spillet med cheats, men det har seg sånn at jeg har fått ny datamaskin. Jeg har spilt igjennom operation flashpoint, men det var på den gamle og den er nå solgt.Men så oppdaget jeg en cheat som åpner hele campaign oppdragene. Jeg orker rett og slett ikke å spille igjennom HELE spillet igjen bare for å åpne det. Jeg har også skjønt at kode knappene på tastaturet ikke er det samme som den amerikanske versjonen. Noen som vet hvordan jeg aktiverer cheats? altså...IKKE "left shift + minus keypad,". Lenke til kommentar
Creature Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Skulle gjerne vist det selv, kommer ikkje igjenom en bane på spillet Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei. Jeg hadde samme problemet. Jeg har selvfølgelig orginalen, og leste også det samme som deg. Venstre shift-tast og minus på numpad'en. Uendelig liv funker ikke, rett og slett. Men de andre cheat's ene funker. Hvis du står fast på ett brett, og har prøvd og prøvd og prøvd (satt lenge fast på ett brett selv :smile: ) så kan du hoppe til neste med de ovenfor nevnte taster og skriv endmission. problemet er at gjør du det for mange ganger, blir du sparket på hue og ræva ut. Bare sånn for morro skyld. Hvilket brett er det du sliter med? Jeg slet lenge med det brettet hvor du er spesialsoldat og skal knerte noen stridsvogner. Tror jeg prøvde minst 30 ganger på det brettet. Lenke til kommentar
Dorull Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Grunnen til at du ikke får det til å virke er fordi i tillegg til å trykke [shift] og [keypad minus] må du skrive inn selve koden. Eks. [shift] + [keypad minus] så skriver du campaign, savegame eller endgame Tada! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå