Gå til innhold

Operation Flashpoint cheats????

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke operation flashpoint cheats til å virke. vel..det vil si: trykk venstre shift og minus tasten. ingenting skjer. hvilke knapper må jeg trykke for å skrive cheats utenom disse? hvis det er noen som vet dette, let me know!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke spille selve spillet med cheats, men det har seg sånn at jeg har fått ny datamaskin. Jeg har spilt igjennom operation flashpoint, men det var på den gamle og den er nå solgt.Men så oppdaget jeg en cheat som åpner hele campaign oppdragene. Jeg orker rett og slett ikke å spille igjennom HELE spillet igjen bare for å åpne det. Jeg har også skjønt at kode knappene på tastaturet ikke er det samme som den amerikanske versjonen. Noen som vet hvordan jeg aktiverer cheats? altså...IKKE "left shift + minus keypad,".

Lenke til kommentar

Hei. Jeg hadde samme problemet. Jeg har selvfølgelig orginalen, og leste også det samme som deg. Venstre shift-tast og minus på numpad'en. Uendelig liv funker ikke, rett og slett. Men de andre cheat's ene funker. Hvis du står fast på ett brett, og har prøvd og prøvd og prøvd (satt lenge fast på ett brett selv :smile: ) så kan du hoppe til neste med de ovenfor nevnte taster og skriv endmission.

problemet er at gjør du det for mange ganger, blir du sparket på hue og ræva ut.

Bare sånn for morro skyld. Hvilket brett er det du sliter med? Jeg slet lenge med det brettet hvor du er spesialsoldat og skal knerte noen stridsvogner. Tror jeg prøvde minst 30 ganger på det brettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...