.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ja, hva er dine favoritt bands? her er mine Tool(#1) A Perfect Circle The Mars Volta Deftones Underoath Project 86 Arcturus Susperia System Of A Down Coldplay Staind Adorned In Silence Kyuss At The Drive-In Team Sleep Khold Breaking Benjamin The Cure P.O.D. Rage Against The Machine Jimi Hendrix Black Sabbath Pink Floyd Tracy Chapman The Doors Led Zeppelin Michael Jackson Madrugada Gåte Hatebreed Seigmen The National Bank Living Syndication Cold The Magic Numbers Farewell Stories Massive Attack Opeth Muse Nine Inch Nails. Audioslave Tomahawk Queens of the Stone Age Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Metallica Dimmu Borgir Megadeth Van Halen Pantera Stratovarius Black Sabbath Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ...And Oceans Agathodaimon Arch Enemy Bastard Black Sabbath Borknagar Dark Tranquility Darkthrone Dimmu Borgir Disturbed Dream Theater Einherjer Feeder Filter Godsmack In Flames Immortal Kent Korn Lamb Of God Led Zeppelin Metallica My Dying Bride Old Man's Child Opeth Radiohead Rammstein Sentenced Slayer Sonata Arctica Static-X Stonegard Susperia The Mars Volta Tool Windir Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Topp 3 for tiden: Dream Theater Coldplay Bloc Party Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 AC/DC MotörHead Velvet Revolver Bon Jovi Guns 'N' Roses Black Sabbath Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Syntes folk har mange yndlingsband her. Mine er for tiden: Alkaline Trio Coheed and Cambria Big Bang Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Da vi allerede har MANGE tråder om dette og lignende, trenger vi ikke en til. Tråd stenges, jeg oppfordrer til bruk av søkefunksjonen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg