Gå til innhold

perfekt jentemobil samsung e530

Anbefalte innlegg

digger den mobilen! fins i to farger i norge og 5 tror jeg i utlandet..

mye mer minne enn andre jentetelefoner og ikke altfor dyr.

Noen som har noe negativt om den? eneste minus egentli: ikke 3G, ikke knapper utenpå, ikke radio.

dessuten er det god lydkvalitet på den og kult design. Denne ligger nok mange nivåer over siemens og nokia sine jentemobiler :dribble:

noen av funksjonene:

1,3mp kamera, med blitz (blitzen kan brukes som lommelykt)

to skjermer

bluetooth

92MB minne

luker foran ladehullet og handsfree hullet

noe negativt??

Endret av hallohej
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes E530 er en knall telefon! Eneste ulempen er minnet... Dersom man har planer om å bruke den som MP3-spiller må man skifte låter relativt ofte for ikke å gå lei med en gang.

Menyen på Samsung sine telefoner er også meget bra synes jeg!

Slik jeg kan se det er det i grunn ikke mye mer enn minnet og evt. dette med radio som trekker i negativ retning med denne telefonen.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅH!!

Jeg blir helt misunnelig jeg!! hehe :D

Nei, jeg skal kjøpe den fortest mulig :D

I lyseblå dah... De skulle hatt alle fargene i Norge, den ene rosaen er så fiin!! :love:

Jeg vil ha den lilla og, hehe, men den lyseblå er enda finere syntes jeg ;)

Koos&Klem =)

PS: Det finnes nok ikke noe negativt med denne mobilen!! ;)

Lenke til kommentar

jada, du kan velge bakgrunn på den skjermen utenpå og du kan oxo ta bilder med den lukket, ha på blitzen uten kamera når mobilen er lukket oxo :p

veit ikke helt om man kan ha passordbeskytta bilder, tror d, du kan iallefall d med tekstemeldingene;)

klemzy

Lenke til kommentar

Tviler...

Svar til første spm.:

Drawbacks med E530:

Ingen ringeprofiler, infrarød mangler, du kan ikke bruke MP3 spilleren mens du fks. skriver melding (altså multitaske), støy på bilder, ubeskyttet og litt utsatt linse og mangler minnekortplass (med tanke på at den har MP3 funksjon så har den kanskje litt for lite minne også).

Men når sånnt er sagt så er egentlig E530 en god mobil som treffer målgruppen godt.. Det jeg husker mest fra mitt første møte med denne mobilen er egentlig skjermen som er skarp og fin. Ellers så kan jeg også huske at den hadde høy ringelyd og ganske litt småkraftig vibrasjon.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Hm.. Ja det var jo egentlig det at jeg måtte åpne telefonen jeg ville unngå, men det som iallefall er bra er jo du kan høre på mp3 med telefonen igjen. da slipper du jo å gå rundt med mobilen åpen når du hører :p

Fins den lyserosa fargen i norge? eller bare den som er sånn lillaaktig? har alltid ønska meg den som er lyserosa..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...