Gå til innhold

JVC: Error code: E01-E05

Anbefalte innlegg

Vil først og fremst innlede med å vise til to linker som sier at dette er et stort problem for mange: LINK 1: JVC videocam problem samling/lawsuit LINK 2: JVC videocam problem forum snakk

I brukermanual står det at Error code=En malfunction i kameraet. REATTACH BATTERY" eller “UNIT IN SAFEGUARD MODE" er da meldinger som kommer på skjermen.

Er intressert i å starte en slags lignende liste som de har lagd i USA (jrf til LINK 1) for å finne ut om dette er et omfattende problem. Har selv et JVC Gr-dvl109 kamera. Vil i første omgang undersøke på ulike forum, og da dette forumet som en slags "hovedbase", der jeg forhåpentligvis, hvis dette er en sak jeg vil få mange svar på, kan kunne referere til andre forum svar i denne tråden.

Vil be alle som poster i denne tråd, om å skrive i følgende rekkefølge: fornavn. land. landsdel. kameramodell. problem. hvordan har du behandler kamera?. kommentar ol. i før første post. Etterfulgt av kommentar.

Jeg vil da starte med meg: Kristoffer. Norway. Rogaland. Jvc gr-dvl109. Error Code E01 og E03 - "REATTACH BATTERY" og "UNIT IN SAFEGUARD MODE". Har behandlet kamera fint etter manual.

Kommentar til slutt: Vil avslutte med å si at dette kan være en feil pga uforsiktig bruk ol. Det jeg i hovedsak er intressert i å finne ut er om dette kan være en slags fabrikk feil. Garantien min på 2 år har gått ut( Om det ikke da er 5 år? Dypere research kreves her.) og jeg er intressert i å finne ut om dette eventuelt kan være en reklamasjonsak. Vil også tro at hvis vi samler en liste med folk som har dette problemet kan vi få bedre utslag på tiltak JVC vil gjøre.

Ser frem til eventuelle svar!

Mvh Kristoffer aka DuffX

Endret av DuffX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...