xclusive_danny Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei.. Nå er internettet treigt, også når jeg spiller har jeg 500 "ping" (latency) og jeg pleier å ha 40-70. Er det noe jeg har gjort? (Har trådløst internett.) Trenger svar raskt... Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei, Samme her (tele2) - svinger opp og ned! Såen var det også i går utover kvelden. Tele2 hadde problemer med kjernenettet i går eftermiddags kl ca 16:20 Mvh Kimmer Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 kk.. Det er det sikkert det som er problemet... Takker for svar Mvh Daniel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Denne tråden er feilpostet, passer bedre i nettverk. Da trådstarter allerede har fått svar på sitt spørsmål stenger jeg tråden, men trådstarter bes gjøre seg kjent med våre ulike forumkategorier for å hindre framtidig feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg