stoffix Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ja, det skjedde akkurat nå, jeg skulle kvitte meg med en sammenkrøllet kvittering, og gikk til papirkurven på skrivebordet for å tomme den (papirkurven) og dermed bli kvitt kvitteringa. noen som har gjort noe lignende før? tror jeg begynner å blir litt vel "datadyr" Stoffi Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har gjort det de gangene jeg har storrengjøring Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dagen jeg trykker Ctrl+A for å gjøre oppvasken skal jeg slutte med pc. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dagen jeg trykker Ctrl+A for å gjøre oppvasken skal jeg slutte med pc. 5045041[/snapback] Det er enkelte ganger jeg leter etter 'Ctrl + F' når leter etter svarene på oppgaver i lærebøkene på skolen. Eller iallfall savner den STERKT.. Men å gå en plass for å kaste en kvitering? Oh My God. Hvorfor har du søppelkurven så langt unna PC'n? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg er student i england, og bor hos en familie... så jeg sitter i stua for å få internett.. hjemme hadde ikke det vært noe problem, der har vi gulvet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Etter timelange økter i Reason (musikkprogram) som har vart en hel natt har det hendt jeg har prøvet å trykke space for å starte kaffetrakteren. Space er start/stop (play/stop egentlig) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 så etter ctrl + z når jeg tegna feil her om dagen :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Skal jeg ta bort alt fra ei side i boka mi, tenker jeg på CTRL+A og DEL Endret 23. oktober 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Pleier å forbanne meg over at det ikkje er Ctrl+F i skulebøkene. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 så etter ctrl + z når jeg tegna feil her om dagen :!: 5047647[/snapback] Hahaha, Det har jeg også gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå