iMarius Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Noen som ikke har spilt Planetarion på en stund? slutta pga det ble betalingstjeneste kanskje? Her er en side som bruker gamle planetarion shipstats og tickene er hvert 30 sekund.. gratis.. Old Planetarion Shipstats Så hvis dere ønsker å gjenoppleve litt av PA`s glanstid så er det plassen å gå til. Tickene begynner om 2 timer fra nå..
detvarvondtdet Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Noen som ikke har spilt Planetarion på en stund? slutta pga det ble betalingstjeneste kanskje? Her er en side som bruker gamle planetarion shipstats og tickene er hvert 30 sekund.. gratis.. Old Planetarion Shipstats Så hvis dere ønsker å gjenoppleve litt av PA`s glanstid så er det plassen å gå til. Tickene begynner om 2 timer fra nå.. 5043494[/snapback] Hihi. Artig. Gammel "hardcore" PA spiller. Må nesten sjekke ut detta
DipmiX Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Dere bør sjekke ut www.ogame.org gratis! få den gode gamle planetarion følelsen tilbake! Endret 31. oktober 2005 av DipmiX
morningstar665 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har kuttet ut PA pga det ødelegger døgnrytmen min fullstendig. Og siden jeg går på skole så er det vanskelig å være fleksibel mht ticks og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå