knokle_85 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har funnet noen serials til versjonen som funker men etter en stund er jeg en uregistrert bruker igjen. Er det noen kracker eller noe lignende som kan fikse dette? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 En Ide` er å kjøpe varen.Koster ikke skjorta for det. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 foresten grunnen til at den saken din blit uregistrert igjen er på grunn av at di som har laget programet har sporet deg (spyware i programet). så hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg lavt i terenget nå, husk iafall å låse døra så ikke alle advokatene kommer inn :smile: . Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Tror det er noen moderatorer som sover her...... ....men det tar vel ikke lange tida :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hm.... TTT noen ganger. Vi tillater ikke cracks, warez osv her og alle som spør om det blir kastet ut. Det gjelder også knokle_85 som får to ukers bann for brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg