rLnd Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har en gammel laptopp som jeg har fått av min far. Eneste problemet med den er at annenhvær rad med pixler er svarte. Dette gjør den umulig å bruke til noe som helst pga. du ikke kan lese en dritt.. Finnes det en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Garantien er sikkert utgått, men du kan jo ringe support, det er gratis så lenge du har maskina... (Eller du kan prøve Delltalk, utenfor kontortid.) Har du prøvd å koble den til ekstern skjerm? (Da finner du ut om det er skjermkortet eller skjermen som er problemet.) Dokumentasjonen på systemet finner du her: http://docs.euro.dell.com/docs/index.asp?cc=12&ct=87 Lykke til. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 takk for svar.. maskinen er ganske gammel (300mhz).. Funker helt fint på vanlig skjerm, men jeg hadde tenkt å bruke den på skolen (GK allmen). Testet med nye drivere gamle osv.. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gammel post, men jeg svarer fordet.. har nettopp skaffet en lik bærbar og oppdaget det samme, men det er bare i 800x600.. prøv å sett den opp til 1024x768 så forsvinner de. iallefall gjorde de det hos meg... bedre å kjøre 1024 uansett =) så enkelt var det hos meg.. vet du forresten hvor mange mb ram som er maks på den maskinen? Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Maks 2x128 MB EDO RAM. http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...asp?s=nodhs&v=d Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Takker. MEn vet du hvordan type minne? vurderer en slik sig jeg også =) --- Jobber i kassa på Rema 1000, men alt som blir sagt her blir sagt som privatperson --- folk kan jo kontakte saksøke rema hvis jeg skriver for mye rart =) btw: jobber ikke på rema ! thihi Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det jeg mente var om f.eks denne funker på den: SO-DIMM PC100 128MB 8NS Minne 144 pins til endel notebooks eller må det være EDO DIMM? Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det må være EDO. (Jeg vet det ko$ter ekstra men det er det eneste som funker...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå