DigitaL BlasteR Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 I forbindelse med en oppgave, må jeg skrive litt om amerikanske kjendiser (alle slags kjendiser) med norske aner. Har startet med Paris Hilton som hadde en norsk tippoldefar som emigrerte fra Kløfta (Ullensaker) til USA. Lurte på om dere kunne skrive ned et par amerikanske kjendiser med norske aner. Om de er mer eller mindre kjente spiller forøvrig ingen rolle, men hadde vært fint om det var stoff knyttet til dem og deres norske aner på nettet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hun dama som spilte i Terminator eller hva det var..? Christianna Loken ellerno.:? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kjendis og kjendis, men George W. Bush' rådgiver Karl Rove har så vidt jeg vet norske aner. Marvil: Kristanna Loken. And may I add: Bjeff! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Renée Zellweger har en norsk mor hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Alle de jeg visste om er nevnt Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Leona Næss, datteren til Arne Næss jr. og Diana Ross. Gav ut et album eller fire for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Brian Helgeland - Manusforfatter av en rekke Hollywood filmer. Og begge foreldrene er ifra Norge ( Rogaland hvis jeg ikke tar helt feil). Endret 22. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Elvis Presleys kone Priscilla Presley har aner fra Egersund i Rogaland. Hennes foreldre (som også er besteforeldrene til Lisa Marie Presley, Elvis og Priscillas datter) var til og med på besøk hos sine slektninger der for noen år siden. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Elvis Presleys kone Priscilla Presley har aner fra Egersund i Rogaland. Hennes foreldre (som også er besteforeldrene til Lisa Marie Presley, Elvis og Priscillas datter) var til og med på besøk hos sine slektninger der for noen år siden. 5044969[/snapback] Ja, rett nedigata fra hvor jeg bor. Sentrum. *stolt* Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Dominic Purcell som er aktuell med prison break, har en norsk far. Hans fulle navn er Dominic Haakon Myrtvedt Purcell. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 En av sjefene for FBI var/er fra norge. Husker ikke hva han heter dah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå