Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med installering av diverse programmer.

Anbefalte innlegg

Problemet er som følger:

Jeg får installert windows helt uten problemer, og lagt inn de driverne som fulgte med hovedkort og skjermkort på cd. Jeg går via IE til opera.com, og laster ned opera, som jeg også får lagt inn uten problemer. Men, da jeg går til razerzone.com, og laster ned de nyeste razer driverne, så klarer jeg ikke å extracte med winrar som jeg klarte å legge inn. Jeg får vite at en av filene er korrupte. hmmm tenker jeg.. Jaja, tar de senere. Går så til azureus.sourceforge.net, og skal laste ned azureus. Først må man jo ha java 1,5 greiene, og jeg laster ned de. Får heller ikke til å legge inn den, med den samme erroren om at noe er korrupt. Det samme skjer med fler install filer, bla. winamp og da azureus/java. Hva er galt? Please hjelp, jeg har gledet meg leeenge til ny pc, og vil ikke at opplevelsen skal bli ødelagt av problemer som dette.

Specs hvis det er til hjelp:

A64 3500+

OCZ Platinum ed. rev2 1024mb

ASUS sli premium (kan skjekke nøyaktig produktnavn senere hvis noen trenger det)

POV 7800gt

Seagate Barracuda 80gb(den som windows og programmene ligger på) + 250gb samme merke.

Jeg mistenker at det er noe galt med disken, men vil prøve alle muligheter først.

Hvis noen trenger mer informasjon, bare spør.

HjelP!

EDIT: Ok, prøvde med steam nå, samme feilen. "ERROR! Steam.exe cannot read from file library.dll" elns. DESPERAT! Vil spille wow og css nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mistenker at det er noe galt med disken, men vil prøve alle muligheter først.

Jo det kan nok være at det er disken som ikke er helt god!

Har du prøvd å kjøre scandisk! Dette kan du gjøre ved å f.eks. ved å gå til "Min datamaskin" -> høyreklikke på gjeldende stasjon -> Egenskaper -> Verktøy -> Feilsøking... XP vil da kjøre Scandisk neste gang det blir startet... Det vil da lete etter og reparere div feil på disken!

Geddy

Endret av Geddy
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Har kjørt den skjekken, og jeg får ingen errormeldinger. Flere forslag?

EDIT: Jeg har nå formattert 250gb disken, og la installen til winamp innpå der bare for å teste, men med engang jeg dobbeltklikker, så får jeg den samme erroren igjen. MEN, det betyr jo bare at den ikke klarer å lese fra noen viktige windows filer, ikke at den ikke klarer å lese fra .exe fila.

EDIT2: Tror det går mot at jeg prøver å formatere igjen.

Endret av .gh0s7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...