Drakaslave Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Fått hjemmepc-tilbud via jobben, og selv om jeg angret hardt etter forrige gang jeg inngikk en slik avtale ( en Presario ) , lurer jeg likevel på å hoppe på pga det ekstremt billige bredbåndet jeg kan få med. Men... Er det noen som vet hva slags hovdkort som sitter i en slik maskin ? Tenker mest på fremtidig oppgradering av skjermkort, og evt. prosessor da disse ikke er all verden bedre en jeg har i dag ( i følge endel tester ) Eneste infoen jeg har om den er : Dell Dimension 9150 Pentium D D830 (3 GHz, 800MHz fsb, 2Mb cache ) 2Gb Dual channel DDR2 533Mhz ( 4x 512 ) 2x250Gb 7200rpm s-ata hdd 256 MB PCI nVidia Geforce 6800 DVI/Tv-out Creative SB Audigy 2 ZS ( pci ) Integrert Gigabit nettverk Lurer mest på om hovedkortet støtter 2 skjemkort ! Søkt på nettet i flere dager, men finner ingen relevant info. Eneste jeg har funnet er at det sitter såkalte BTX-hovedkort i 9150-serien. Er det noen som har en slik maskin, og somkan si meg om det sitter kort som støtter 2 skjermkort ? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Sitter trolig et ASUS hk i den maskina. Søk litt til, så kanskje du finner det ut Endret 22. oktober 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Drakaslave Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Sitter trolig et ASUS hk i den maskina. Søk litt til, så kanskje du finner det ut 5043260[/snapback] Mulig det. Men finner ingenting på google desverre. : ( Ingen som har en slik maskin som kan si ? De jeg snakket med hos Dell hadde ikke peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå