espinos Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 HEI. ville bare gi en tilbakemelding om at det nye forumet gjør at jeg nesten aldri kommer inn på "mine inlegg". hva er galt hær? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det har vore fleire problem med "mine innlegg" funksjonen etter oppdatringa av forumet. Eit par dømer på tråder: Det har skjedd igjen, "Mine innlegg" virker ikke! Mine innlegg virker ikke! Hvor er "mine innlegg" - Borte Det er som du ser mange som har hatt dette problemet. Men dei fleste problema skal vere fiksa no. Dette er forøvrig ikkje den rette plassen for tilbakemeldinger av denne typen. Det skal under Tilbakemeldinger om forumet (da gjerne i ein eksiterande tråd om det same problemet), evt. kan du poste i tråden Velkommen til nytt forum. Der det alt er ein del tilbakemeldinger av denne typen. Drift setter sikkert pris på ein nærmare forklaring på problemet ditt (kva skjer, når skjer det, kva for eit skin bruker du ol.). Men dette er som sagt ikkje den rette kategorien for dette problemet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg