Gå til innhold

Hvor finne ut WRs for ulike kort i ulike bencher?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for single 6600gt er wr i 03 11850 med fm approved, utem fm approwed så er det 11600..

i 05 er jeg litt usikker men wr singel card ligger rundt 5000 poeng..

På orben til futuremark går det an til å søke på de kortene du vil vite... Problemet er bare at de ikke skiller på single og sli..

Lenke til kommentar

Hmm klarte 10760 tror jeg det var tidligere i kveld, hadde da enda ikke klokket ram'en på kortet noe særlig.. Problemet mitt er at hovedkortet ikke vil kjøre 350htt :mad: Hadde jeg kunnet dratt opp cpu til 3,2-3,3 hadde det jo blitt "enkelt" :p

Vet ikke om jeg kjører fm approved eller ikke da, hva er det?

Lenke til kommentar

det er om driveren er godkjent av futuremark. Det er egentli bare scores med fm approwed som gjelder...

Du begynner å nerme deg meg mann ;) way to go... men jeg tviler på aty du kommer til å få mye mer på cpu hastighet, det gjør iallefall ikke jeg :(

kom deg opp og over 11000 nå, så vi får litt innbyrdes komkurranse :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke internett mens jeg benchet så jeg lagret scoren, men jeg får ikk til å publisere den :hmm: Hva må jeg gjøre?

Fant dette på futuremark:

Q: When I save a 3DMark03 result, I can see the icon and that the file is a .3dr file, but when I double-click it, nothing happens. Why?

A: The .3dr files need both MS Excel and IE 6 to be installed. That's why we decided not to implement an automatic launch for the .3dr files. View the 3DMark03 result files in MS Excel or submit them and view them in the ORB. Both these functionalities can be found in the right click menu.

Hva mener de egentlig?

Lenke til kommentar

Starte 3d mark i den boksen som dukker opp? Når? hvordan?

Edit: Fant det ut! :w00t:

Compare link: http://service.futuremark.com/compare?2k3=4344837

Edit#2: ser at jeg ikke fikk til den driveren. Prøver å legge den inn på nytt nå. Vil jeg få en økning i poengsum eller?

Edit#3: Kjører win xp, vil det hjelpe med 2k? (mye?)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

hehe, gratulerer med kjempescore... Tenker du slår meg i løpet av natta :blush: ... Er bare minnehastigheten min som skiller oss nå...

XP er best til 03 ;)

edit: vennligst velg en litt mer beskrivende navn på prosjektet ditt på orben :thumbup: Skriv single 6600gt så går det ann å se det iallefall... også overklokking.no 3dmark team da, må ikke glemme det ;)

Lenke til kommentar

Hehe, du er farlig nerme nå ja... Men jeg forstår ikke helt hvorfor wings of fury er høyere hos deg enn hos meg, resultatene er faktisk snudd på hodet i forhold til hva jeg ville forventet...

HAr du mye artifacts? jeg tipper ikke siden du fullfører alle testene... Kjør på med litt mer cpu kraft, du bør ha 100mhz å gå på tenker jeg enda før 3dm03 krasjer... Og klokk kortet ditt på grensen til krasj så skal du nok se du kommer godt forbi meg...

edit, kan du ikke klokke systemet helt likt som meg å kjøre en test? hadde vert morro å se hvor stor forskjellen er...

Lenke til kommentar

Testet å få til en bra klokk på cou i går, men 350htt er bare helt umulig med dette hk'et! På 349 htt kan jeg jo gjøre hva som helst.. rart!

Jeg så etter score'n din, men fant ikke helt ut hva som var det siste.. Så hva skal jeg kjøre på?

Hva er btw wr i 3d mark 01? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...