vstr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) hva betyr disse meldingene her Det er ikkje min steam, eg låner den, og meldingene kom ikkje før, dei har begynt å sprette opp no i seinere tid. EDIT, har valgt å sensurere tallene som står til slutt, PGA eg vet ikkje om det er skadelig om dei kommer ut offentlig. EDIT2: eg har ikkje cheatet online, prøvde ut engang wallhack for et par uker siden på LAN (på en server eg lagde til) ikkje nokke mer enn det, kan det ha ødelagt accountn? Vegard Endret 22. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ser nå ut som om serveren kjører en sjekk om du er banna fra en eller annen liste. Skjer dette på bestemte servere eller på alle? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ser nå ut som om serveren kjører en sjekk om du er banna fra en eller annen liste. Skjer dette på bestemte servere eller på alle? 5042954[/snapback] Akkurat. Dette skjer hos meg også på noen servere Lenke til kommentar
vstr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Skjer overalt Vegard Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ingenting å bry seg om. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 okay det spretter jo opp hele tiden. så eg lurte litt på om eg hadde en cheat inne som eg ikkje viste om. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ser nå ut som om serveren kjører en sjekk om du er banna fra en eller annen liste. Skjer dette på bestemte servere eller på alle? 5042954[/snapback] Akkurat. Dette skjer hos meg også på noen servere 5042987[/snapback] Dette skjer på de serverne med steambans. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Ser nå ut som om serveren kjører en sjekk om du er banna fra en eller annen liste. Skjer dette på bestemte servere eller på alle? 5042954[/snapback] Akkurat. Dette skjer hos meg også på noen servere 5042987[/snapback] Dette skjer på de serverne med steambans. 5043823[/snapback] Okay. no kommer eg meg ikkje inn på steam engang. passordet er liksom feil, men det er ikkje det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hvis det ikke er din account, kanskje han som faktisk eier den har bytta? Lenke til kommentar
vstr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Ser nå ut som om serveren kjører en sjekk om du er banna fra en eller annen liste. Skjer dette på bestemte servere eller på alle? 5042954[/snapback] Akkurat. Dette skjer hos meg også på noen servere 5042987[/snapback] Dette skjer på de serverne med steambans. 5043823[/snapback] Okay. no kommer eg meg ikkje inn på steam engang. passordet er liksom feil, men det er ikkje det. 5043846[/snapback] Nei, de e (ste)fetteren min sin konto, og eg sendte SMS til han tidligere i dag, og han har ikkje byttet passord. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg tror egentlig at det de mener med "No positive match for *snip*" er at de ikke fant noen "annmerkninger" på steam_id'en din. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg tror egentlig at det de mener med "No positive match for *snip*" er at de ikke fant noen "annmerkninger" på steam_id'en din. 5046129[/snapback] Er det mulig? Det som skjer er at de sjekker om det er registrert ban, på de forskjellige SteamID'ene. EOD. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Folkens.. Den beskjeden betyr at ingen har tatt han i å cheate ! Hvis noen sender inn video av han hvis han Cheater.. så blir det lagt inn ettellerannet sted.. også neste gang han spiller på en VAC server, så står det: "1 positiv" også blir han kicka.. Men personlig syns jeg det burde ha stått "negativ" (som NorthGarden sa) på en måte.. Endret 23. oktober 2005 av crawford Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Folkens.. Den beskjeden betyr at ingen har tatt han i å cheate ! Hvis noen sender inn video av han hvis han Cheater.. så blir det lagt inn ettellerannet sted.. også neste gang han spiller på en VAC server, så står det: "1 positiv" også blir han kicka.. Men personlig syns jeg det burde ha stått "negativ" (som NorthGarden sa) på en måte.. 5047020[/snapback] Er det VAC som gir den meldingen? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Folkens.. Den beskjeden betyr at ingen har tatt han i å cheate ! Hvis noen sender inn video av han hvis han Cheater.. så blir det lagt inn ettellerannet sted.. også neste gang han spiller på en VAC server, så står det: "1 positiv" også blir han kicka.. Men personlig syns jeg det burde ha stått "negativ" (som NorthGarden sa) på en måte.. 5047020[/snapback] Er det VAC som gir den meldingen? 5047083[/snapback] Nei, det er det ikke. Steambans er et helt eget system, og har absolutt ingenting med VAC å gjøre. Akkurat på lik linje som at det er ingen sammenheng mellom RADAR eller VAC. *sigh* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Folkens.. Den beskjeden betyr at ingen har tatt han i å cheate ! Hvis noen sender inn video av han hvis han Cheater.. så blir det lagt inn ettellerannet sted.. også neste gang han spiller på en VAC server, så står det: "1 positiv" også blir han kicka.. Men personlig syns jeg det burde ha stått "negativ" (som NorthGarden sa) på en måte.. 5047020[/snapback] Er det VAC som gir den meldingen? 5047083[/snapback] Nei, det er det ikke. Steambans er et helt eget system, og har absolutt ingenting med VAC å gjøre. Akkurat på lik linje som at det er ingen sammenheng mellom RADAR eller VAC. *sigh* 5047093[/snapback] Spurte jeg deg? Jeg er fult klar over dette. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 hvem spurte du då? Hvis du spurte meg, så har eg ingen anelse, les på bilde i første post, då ser du alt eg vet. Vegard Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Spurte jeg deg? Jeg er fult klar over dette. 5047127[/snapback] Eh, nei? Men når du stiller et spørsmål på et forum som er åpent for alle, så må da alle få lov til å svare også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hvem spurte du då? Hvis du spurte meg, så har eg ingen anelse, les på bilde i første post, då ser du alt eg vet. Vegard 5047169[/snapback] Hvis du ser på bildet, så står det steambans, og ikke VAC. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 men hva kan ha skjedd me dsteam kontoen då? verken eg eller eier av kontoen har skiftet passord, og eg kommer meg ikkj einn lenger (pga feil passord) EDIT: eieren har ikkje internett for tiden, så han kan ikkje endre passord. Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå