SOGM Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei, Jeg sitter og sikler etter hjemmekino. Jeg har forøvrig bestemt meg for motaker som er denne, men jeg sliter med valg av høytalere. Jeg var i en butikk for å høre på Eltax Millenium 500, og likte både lyden og prisen på disse. Prisen var 1000 lappen. Men etter å ha lest på internett at disse hadde så som så kvalitet, ble jeg litt i tvil. Er det da noen av dere som kan ambefale disse, eller noen andre til max 2000 kr? I føsrte omgang klarer jeg meg med to front høytalere. MVH Simen Kaufmann Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) I en prisklasse som dette er får du ikke så mye av høytalere, får jo tak i en del "jalla" høytalere som f.eks eltax sine.. Men hvis du stikker innom www.hifiklubben.no og ser litt på billig modellene til GALE og DALI så finner du noen alternativer som er en del bedre enn eltax sine modeller. Men hvis du liker lyden i Eltax sine høytalere, og er fornøyd med det, så synes jeg du burde kjøpe dem! Du kjøper jo tross alt ikke nye høytalere for at andre skal synest dem er bra Endret 22. oktober 2005 av Knudre Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 hvis du liker lyden i eltax så er det vel bare å kjøpe de da, med mindre du er villig og putte mere penger i det.. forsterker ville jeg heller valgt pioneer vsx-915, den banker fletta av den sony'n og koster like lite. ta en titt i prisguiden. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Takker for svar Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg ville dratt og hørt på gale på hifiklubben før jeg kjøpte de eltax høyttalerne, jeg liker lyden i Gale bedre en Eltax, men så er det jo ikke jeg som skal ha nye høyttalere da. Du burde sjekke ut disse høyttalerne før du kjøper:Gale 4040 og Dali 3003 Lenke til kommentar
trizone Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Med fare for å banne i kirka, så kan du vurdere denne om du likevel synes lyden hos Eltax er ok. Jeg kjøpte et tilsvarende sett for 600 kr for et år siden og er veldig fornøyd. Selvfølgelig er det ikke like godt som ordentlige anlegg kjøpt på Hifiklubben e.l., men lyden var overraskende god og mer enn nok til at alle kamerater er imponert over lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå