Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1998 Suzuki TS original.

morten_

Anbefalte innlegg

hei.

lurer på om noen veit hvordan man hever en suzuki ts 1998 modell, litt bak?. noen som har litt detaljer på dette.

og så er det eventuelt effektpotte. tenker ikke på å gjøre noe mer med den da jeg ikke er særlig for å trikse for mye med ting.

er det slik at man får en litt tøffere lyd når man monterer en effektpotte? litt mer effekt ?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp en hevekloss på mc-deler til rundt 100,-

ta av demperen bak(under salen) og skru løs fjæra, sett den fast et sted der den sitter godt og skru hele greia i 2 og fest heveklossen, ganske lett..

5044226[/snapback]

er det slik det gøres ?. har du en litt mer detalj guide el, i nr 1 til x rekkefølge eller om du kan skrive det så ser jeg akkurat hva som må gjøres.

og effektpotte, får man da en litt tøffere lyd eller må man bytte alt av eksos rør ut fra motor?

Lenke til kommentar
Kjøp en hevekloss på mc-deler til rundt 100,-

ta av demperen bak(under salen) og skru løs fjæra, sett den fast et sted der den sitter godt og skru hele greia i 2 og fest heveklossen, ganske lett..

5044226[/snapback]

er det slik det gøres ?. har du en litt mer detalj guide el, i nr 1 til x rekkefølge eller om du kan skrive det så ser jeg akkurat hva som må gjøres.

og effektpotte, får man da en litt tøffere lyd eller må man bytte alt av eksos rør ut fra motor?

5044233[/snapback]

har noen en litt detalj beskrivele av hvordan man ordner dette?

Lenke til kommentar

d"effekt annlegg" er hele svana liksom... og jeg syns det blir styggere lyd. en org. tsx har en liten tendens til å høre litt scooter aktig ut(ihvertfall min) og med effekt annlegget blir det bare sånn tynn råtten lyd(syns jeg), men det går jo litt kjappere da, ikke myte ass, en kompis har effekt annlegg(nå har han mye annen trim også da) men da gikk den i 65km\t omtrent og min går ca 55km\t org...

men vis du vil ha effetkt annlegg, send pm! har et liggende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...