Ondskapen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 sitter her å surfer så trykker jeg ctrl-alt-delete for å se hvor mye av cpu som blir brukt. Så ser jeg at explorer.exe bruker 90 - 100 av cpu. Kan jeg avslutte denne prosesen? eller fucker alt seg da? Lenke til kommentar
laerda Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 explorer.exe er jo nesten det som er Windows. Det er den som er vindubehandler og styrer startmeny og alt mulig. Du kan avslutte den. Har hent jeg har gjort det om den har hengt, men du burde starte den igjen etterpå. Om dette er hele tiden, så veit jeg ikke hva du kan gjøre, men om det er bare når du utforsker mapper med .avi filer, så er det et kjent problem. Tror Microsoft har lagt ut fiks for det. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 ok... det var når jeg drev med en mappe med .avi filer.... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Problemet er med det at explorer ønsker å forhåndsvise informasjon fra filene, og det er visst ikke så lett. Det finnes noen register-triks som løser dette. Kommer tilbake til det om jeg finner noe nyttig. Du kan jo prøve google. EDIT: Fant to artikler på TweakXP.com: En artikkel og en annen artikkel. Endret 22. oktober 2005 av MaxTiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå