Hans Hansen 3 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Heihei alle sammen....... har hatt/har et problem.... men jeg lurer på om jeg har funnet løsningen må man ha 300w strømforskyning til amd duron å athlon eller ikke??? vist jeg har et hovedkort som kan ta max amd duron1.3 å jeg har det.. kan jeg da overklokke maskina? detter er probleme mitt... jeg prøvde å klokke maskina jeg satt bare fsben på 101 a restarta alle vifter kommer på å de hørs ut som alt annet åsså men ikke sjermen den bare blinker... å da lurer jeg på om det kan ha noe med strømen å gjøre jeg har bare 250 w strømforskyning, kanskje 3dkortet ikke får nok strøm..... jajaja i mårn skal jeg shoppe strømforskyning :smile: Lenke til kommentar
Hans Hansen 3 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har nå 300 w strømforskyning men det hjalp ikke..... FAAAAAANs dritt sugende hovedkort......... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Til info: Jeg kjører en XP1800+ i et microtower med 180W strømforsyning. Funker glatt som f... (Vel og merke uten div tilleggskort - kun en HD samt DVD) Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hmm.. har hatt lignende problem på maskina mi.. når jeg rebooter går ikke skjermen på! Veit ikke hva som var feil, den begynnte å funke normal etter jeg fikk nye hardisker/windows men tvivler det hadde noe med det å gjøre. Er du sikker på at det ikke er noe anna hardware som er ødelagt? Når ramen for eks er herpa så går ikke skjermen på heller.. :smile: Lenke til kommentar
Hans Hansen 3 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 jeg har sjekka alt på maskina har hatt det probleme før å da sjedde det akkurat det samme. da lekte jeg bare litt med jumperan å da funka det igjen men nå vet jeg ikke...... nå er maskina på et verksted der de skal ordne den.... men jeg får ikke maskina før jeg har komme hjem fra jobben å det er om 3 uker:((((( vist det ikke funker da skal jeg kjøpe nytt hovedkort Abit skal jeg ha da... eller noen her som vet om et ebdre kort der det er enkelt å overklokke? som nesten aldri har problemer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå