Gå til innhold

Duron 1.3 ghz PROBLEM!!!!

Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen.......

har hatt/har et problem.... men jeg lurer på om jeg har funnet løsningen

må man ha 300w strømforskyning til amd duron å athlon eller ikke???

vist jeg har et hovedkort som kan ta max amd duron1.3

å jeg har det.. kan jeg da overklokke maskina?

detter er probleme mitt... jeg prøvde å klokke maskina

jeg satt bare fsben på 101 a restarta

alle vifter kommer på å de hørs ut som alt annet åsså men ikke sjermen den bare blinker... å da lurer jeg på om det kan ha noe med strømen å gjøre jeg har bare 250 w strømforskyning, kanskje 3dkortet ikke får nok strøm.....

jajaja i mårn skal jeg shoppe strømforskyning :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. har hatt lignende problem på maskina mi.. når jeg rebooter går ikke skjermen på! Veit ikke hva som var feil, den begynnte å funke normal etter jeg fikk nye hardisker/windows men tvivler det hadde noe med det å gjøre.

Er du sikker på at det ikke er noe anna hardware som er ødelagt? Når ramen for eks er herpa så går ikke skjermen på heller.. :smile:

Lenke til kommentar

jeg har sjekka alt på maskina har hatt det probleme før å da sjedde det akkurat det samme. da lekte jeg bare litt med jumperan å da funka det igjen men nå vet jeg ikke......

nå er maskina på et verksted der de skal ordne den.... men jeg får ikke maskina før jeg har komme hjem fra jobben å det er om 3 uker:(((((

vist det ikke funker da skal jeg kjøpe nytt hovedkort Abit skal jeg ha da... eller noen her som vet om et ebdre kort der det er enkelt å overklokke?

som nesten aldri har problemer.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...