Kick150 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Overskriften sier jo sitt. Har en Dell Optiplex som er kjøpt brukt, og jeg mangler system-cd og recovery-cd på den. Har mailet til Dell sin kundeservice via sidene deres og bedt om hjelp vedr dette. Men tror du de svarer? Ikke søren. Det er dårlige greier. Har mailet de flere ganger til og med. De er flinke når det gjelder å få kunder via sine reklamer, men når det kommer til kundeservice, så virker det som de blåser i deg. Har gjort det samme med Acer via en brukt laptop, og de svarer meg i løpet av en dag eller to. Andre her som har dårlig erfaring med Dell, og hvordan har dere løst saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå