Gå til innhold

Ny mus, trådløs

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny mus til PC'n. Den skal være trådløs og batteritiden bør være ganske lang , eller at det følger med lader. Spiller en del, men orker ikke å bruke så mye penger på ny mus. Vurderer MX1000 og Logitech MediaPlay Cordless Mouse. Og den som er på tilbud på elkjøp, en MS mus, oransje.

Noen som kan anbefale en? Maks 500kr, minst mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for Logitech MediaPlay Cordless Mouse du...

MX1000 er jo den første lasermusa og visst du løfter musa så vidt det er mens du flyttet på den flyver pila i alle kanter :realmad:

Edit: Alle knappene på LMCM er ikke alltid en fordel :hmm:

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar

MX1000 er jo den første lasermusa og visst du løfter musa så vidt det er mens du flyttet på den flyver pila i alle kanter  :realmad:

5042727[/snapback]

Hvor har du dette fra? Har alldri hatt det problemet og har alldri hørt om noen som har hatt det heller.

Lenke til kommentar

MX1000 er jo den første lasermusa og visst du løfter musa så vidt det er mens du flyttet på den flyver pila i alle kanter  :realmad:

5042727[/snapback]

Hvor har du dette fra? Har alldri hatt det problemet og har alldri hørt om noen som har hatt det heller.

5042736[/snapback]

Kanskje jeg sa det litt tungvint...

Mente å si at når du løftet musa fra bordet så må den rekalibrere seg! :hmm:

Edit: Maksprisen var 500,- og så vidt jeg veit koster G7 litt mer ^.

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar
Artig den der men du vil nok merke forskjeller med Logitech musa...

Visst prisen kan krype oppunder 500 kroner ville jeg gått for MX1000  :thumbup:

5042924[/snapback]

Frister litt med mediaknapper også ;) Noen som vet hva rekkevidden på Logitech MediaPlay Cordless Mouse er?

Lenke til kommentar

Kan anbefale mx1000 på det sterkeste, utrolig bra å holde i (min mening), og svært rask og responsiv. SPille mye BF2, og har aldri merket noe til "lagg" pga den trådløse forbindelsen eller rekalibrering av laseren når man flytter musen, bare tull sier jeg. svært ok rekkevidde på den også, og nok av knapper (20 hvis jeg ikke tar feil, alle programmerbare).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...