Prince Mild Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg opplever at noen MPEG filmer ikke virker på pc'en. Jeg bruker Windows Media Player 8 og DivX player 2 Alfa. I Media Player får jeg melding om søker etter kodek. Noen andre som har erfart det samme? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Dette betyr bare at filmklippene du prøver å se på trenger noe annet enn DivX for å fungere. Du kan laste ned en gratis prøveversjon av Cyberlink PowerDVD på http://www.gocyberlink.com og forsøke å spille av filene i den. Lenke til kommentar
Prince Mild Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Det er filmer som spiller av fra harddisken jeg har problemer med, ikke fra DVD spilleren. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 de mpeg-filene som ikke funker er antageligvis mpeg-2, som brukes i dvd og svcd. Ergo må du installere et program som også installerer mpeg-2 decoding codecs, f.eks. PowerDVD eller WinDVD. Har ingenting å gjøre med hvorvidt filen er på harddisken eller cd/dvd. Lenke til kommentar
Prince Mild Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Installerte Win DVD og alt virket ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg