Kabuto Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Den nye utgivelsesdatoen er 21 januar :sad: Noen andre som gleder seg til dette spillet? Dette blir nok det beste spillet i serien uten tvil. Sjekk ut http://www.cncgenerals.com for mer nytt. Der ligger bl.a. 10 nye screens... Gleder meg til dette spillet, ja! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hvem gjør ikke det! :smile: ... Sage3D engine ser pen ut. Men er litt skuffa over bilene, ser en smule dårlig ut! ... men nå er klart ikke spillet ferdig enda da! ... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Uten tvil og uten tvil. Det originale står nå veldig høyt i kurs hos meg, da. Lenke til kommentar
MstErM1ND Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Generals kommer til å være bra de første månede for da kommer de til å patche spillet. Det som er dårlig er at de ikke har gitt noen demoer og Westwood lager ikke en "ladder" for å vise Klan rank og Personlig rank. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Håper virkelig Generals blir bra ja! Ellers må jeg bare si at det første Red Alert er det klart beste i C&C-serien. :smile: Har testet alle ja Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har spilt gjennom alle. Og mener definitivt at C&C (tiberian dawn) var best. Red Alert var tidlig ute med en del morsomme elementer, men kunne aldri måle seg med "real war" feelingen gdi oppdragene ga i originalen. Dessuten var musikken på det første spillet overlegen. Oioioi. (mimre) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 TANKS! *sikle* hatet TS for det...dumme mechs...går ikke ann med mechs i et "skikkelig" RTS imho. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 01:08, Jellyfisk skrev:Jeg har spilt gjennom alle. Og mener definitivt at C&C (tiberian dawn) var best. Red Alert var tidlig ute med en del morsomme elementer, men kunne aldri måle seg med "real war" feelingen gdi oppdragene ga i originalen. Dessuten var musikken på det første spillet overlegen. Oioioi. (mimre) heilt enig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå