Gå til innhold

jeg hater snøen :(


Sweet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snø suger.

 

Selv om det er litt gøy og se personer som springer til bussen o.l tryne på isen da.

 

Husker enda da jeg så en av disse sputnikkene kledd i fullt 71grader-nord utstyr sykle opp en bakke, men når han var nesten oppe traff han fortauskanten og datt på siden. Så begynte han og skli på isen i bakken, og rant hele veien ned igjen :love:

 

Jeg klarte ikke holde meg, måtte sette meg ned jeg lo så mye. Må være eneste gangen snøen har gjort meg glad...

Lenke til kommentar
Jeg HATER å måke snø. Maken til utakknemlig arbeid. Måker til man nesten dør, og dagen etter er det like fuckings jævlig ute. :cry:

Sier du det her oppe i Tromsø blir du mobbet resten av livet :!:

 

Det som er kjipt med snøen her oppe, er at det blir så høyt. Mister man nøkklene i snøen er man fortapt. Bare å vente til sommeren da...

(Med mindre man har en flammekaster da :devil:)

 

BTW: Helt hvitt her oppe nå, gikk to dager :whistle:

Lenke til kommentar

Snø e gøy enkelt og greit... i Bergen kommer det neste ikke noe snø

 

Så når den kommer setter jeg jævla mye pris på den.

 

Det e så kozelig når du kommer på skolen... litt frysen

Så går det noen minutter, du har fått varmen i deg igjen, og det begynner og dale ned ut med fin og vakker snø...då e det rett i kantinen og kjøpe varm kakao.

 

Husker i fjor... det blåste og snødde så jævlig at det var som tatt ut av en film....

Alle i klassen var bort til vinduet og stod og så ut...

 

Jeg vil tro at folk heller ikke tar et objektivt synspunkt på det... de sammenligner det som de husker ved å tenke på snø... f.eks måke.. krasje bilen, gli på glatten eller noe slikt.. ikke tenk på det... sett bort i fra viss kjørte en ferarri enzo og knuste den vakre carbon fiber fronten... så er snø vakkert, kaldt, fint å se på... og ja stemning der du nå måtte være blir bedre med snø dalende ned utenfor vinduet :roll::thumbs:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...