Gå til innhold

jeg hater snøen :(


Sweet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt om til XP login screen med snø... bot screen med snø, screensaver og desktop med snø :love:

5044199[/snapback]

 

Vinteren for mange nerder er ikke å legge om til vinterdekk, men å skifte til vintertheme på operativsystemet sitt.

 

:ermm:

5044238[/snapback]

 

 

LOL ... neida... må ligge om på bilen og men det ekke så gøy :!:

Lenke til kommentar

Jeg liker natten best og... mye ny snø... ingen bilspor i veien ingen salt.. :D

 

Folk e jo så forbanna dum i hode... salter veiene så det blir vått og glatt og det fryser til.... bedre og ikke salte og kjøre i sporene.....

 

Ikke for å snakke om at salte fortærer undersiden av biler og føkker med naturen....

 

Det har vært så mye faenskap på verdens basis i naturen at jeg forventer en skikkelig The day after tomorrow vinter.. :!:

Lenke til kommentar
barndommen

5045247[/snapback]

 

Barndom :!: :!: :tease:

 

Det jeg husker best er at 8.klasse fikk gå 15 min før 9 og 10 for å slippe å bli dyppet :!:

Det var tider det :cool:

 

Men så bor jeg i Bergen da...blir ikke så mye snø... men når den først kommer...

så setter jeg mer pris på den! :)

Endret av chills
Lenke til kommentar
barndommen

5045247[/snapback]

 

Barndom :!: :!: :tease:

 

Det jeg husker best er at 8.klasse fikk gå 15 min før 9 og 10 for å slippe å bli dyppet :!:

Det var tider det :cool:

 

Men så bor jeg i Bergen da...blir ikke så mye snø... men når den først kommer...

så setter jeg mer pris på den! :)

5045492[/snapback]

 

Hehe..stakkars. Nei jeg syntes det var konge med snø jeg. Seff var det den potensielle faren for å bli dyppet, men det var lissom greit. Husker hvor bra det var å være ute å leke i snøen sammen med alle vennene mine hele dagen. Vi var ute fra tidlig om morningen til seint på kvelden. Hoppe rundt der i kjeldedressen til du var så sliten at du ikke orker mer... Lage 10 snømanner og ha snøballkrig med alle ungene på feltet. Nei, vinteren var konge! Og det er den forsatt... Hvor er du fra i Bergen forresten? Hvem vet, kanskje jeg kjenner deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...