Gå til innhold

MX1000 lades ikke

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var i USA nettopp og fikk kjøpt en Logitech MX1000 til en billig penge. Jeg har brukt ned i ca. 3 mnd. nå og ikke hatt noen problemer med den.

Før nå. Musa lader seg rett og slett ikke opp! Jeg har prøvd å bytte støpsel og alt det der, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett batteri til en mus kan vare opp til 3 mnd (hvis du er heldig) så det kan være den aldri har lada i det hele tatt. Hvis du kjøpte den i america... er du sikker på at den er for europeisk bruk? det som og kan være er det at du ikke har oppladbare batterier i musa (sjekk dette) for hvis du ikke har oppladbare batterier.. kan det være farlig for musa.

Lenke til kommentar
Ett batteri til en mus kan vare opp til 3 mnd (hvis du er heldig) så det kan være den aldri har lada i det hele tatt. Hvis du kjøpte den i america... er du sikker på at den er for europeisk bruk? det som og kan være er det at du ikke har oppladbare batterier i musa (sjekk dette) for hvis du ikke har oppladbare batterier.. kan det være farlig for musa.

5044419[/snapback]

Batteriene i MX1000 kan _IKKE_ vare i 3 måneder uten å lades, de må lades kanskje en-to ganger i uken. musen har garantert oppladbare batterier i seg, hvordan du har klart å unngå å finne ut det er utenfor min rekkevidde.

Jeg vill heller sjekket om musen fikk ordentlig kontakt med laderen (de to polene nedi der), men det jeg tror har skjedd er at ledningen fra tøpselet til laderen er sklidd litt utav, så ta og press denne ordentlig inn i base-stasjonen, og sjekk om det virker.

Lenke til kommentar
Batteriene i MX1000 kan _IKKE_ vare i 3 måneder uten å lades, de må lades kanskje en-to ganger i uken. musen har garantert oppladbare batterier i seg, hvordan du har klart å unngå å finne ut det er utenfor min rekkevidde.

Jeg vill heller sjekket om musen fikk ordentlig kontakt med laderen (de to polene nedi der), men det jeg tror har skjedd er at ledningen fra tøpselet til laderen er sklidd litt utav, så ta og press denne ordentlig inn i base-stasjonen, og sjekk om det virker

5044419[/snapback]

sa at i enkelte varer de opp til 3 mnd(selger enkelte laser muser daglig. blant annet MX1000, men har kun testet den og er ikke sikker på hvor lenge batteri tiden er på denne musa) står også "Er du sikker på at batteriene er oppladbare" les nøye "ER DU SIKKER"

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er han er de oppladbare, og selvfølgelig er han sikker på det, hva skulle ellers en _ladestasjon_ være nyttig for, hvis man bare måtte kjøpe helt nye batterier hver gang. Og du skriver at du selger mus daglig, deriblandt mx1000. vel, med den kunnskapen du her har vist om mx1000, en av logitechs mest profilerte mus den siste tiden, ville jeg jammen ikke kjøpt noe mus fra deg.

Lenke til kommentar

Huh?.. Går det ann å skifte batterier på mx 1000 i det hele tatt? Men uansett sett så varer de lengre en 3 mnd,,, Jeg vet ikke hvordan det går ann å skifte? Det er vel mere som et mobil batteri.. Du skifter ikke det ut etter 3 mnd?..

Det er greit at batteriet blir dårligere etter hvert, men den slutter ikke å lades opp hvis du putter den i lade stasjonen, det er bare at batteriet blir fortere brukt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...