X-ray9 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Jeg lurer på hvordan jeg kobler opp netverk med 2 rutere Det har seg sån at Lyse bredbånd kommer inn i kjellerstuen der guttungen har en PC så da må jeg ha en ruter så han kan koble seg på så går det kabel opp der jeg har en stasjoner pc koblet direkte til en D-link 624 som jeg vil koble til en berbar tråløst og en KISS DVD tråløst men da jeg gjør dette blir det bare rot men ip adresser jeg blir koblet av og på nettverket og div. Er det noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det skal ikke være noe problem. Router2 benyttes da som switch. Bare slå av DHCP i router2. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 sett ip på den ene til 192.168.0.1 elns, å den andre 192.168.1.1 elns Ene må kobles opp med brukernavn å passord osv hvis du bruker ppoe da, og den andre må være på Dynamic Ip elns funka for meg jaffal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå